in

В Америці та Європі створять водневу інфраструктуру для вантажівок на паливних елементах

Американський стартап Nikola, який спеціалізується на автомобілях з паливними елементами, оголосив про співпрацю з такими компаніями як Bosch та Hanwha.

Йдеться про інвестиції в Nikola понад 200 мільйонів доларів.

Стартап заключив новий контракт всього лише за декілька днів після підписання угоди про співпрацю з CNH Industrial. Бренд також інвестував в Nikola 250 мільйонів доларів.

Варто зазначити, що Nikola буде не вперше співпрацювати з Bosch. Протягом багатьох років німецька компанія була партнером американців з розробки паливних елементів та акумуляторних технологій для вантажівок. 

«Інвестиції Bosch підтверджують прихильність до розвитку водневої технології та водневої інфраструктури», – наголосили в Nikola.

Компанія Hanwha, в свою чергу, займається виробництвом сонячних модулів та іншог обладнання з відновлюваної енергії. Hanwha буде постачати Nikola сонячними модулями для отримання екологічно чистої електрики. 

«Bosch може допомогти нам комерціалізувати дуже складні компоненти транспортних засобів, а Hanwha може забезпечити нам чисту енергію в місцях, де це можливо, – прокоментував угоду генеральний директор Nikola Тревор Мілтон. – Замість того, щоб займатися цим поодинці, як це робить більшість стартапів, наша мета полягала в тому, щоб створити найпотужнішу мережу партнерів у світі, і я вважаю, що ми зробили досить хорошу роботу з CNHI, Bosch, Hanwha та іншими».

В рамках співпраці буде створена воднева інфраструктура в Північній Америці та Європі.

Як раніше повідомляв Autogeek, компанія Nikola Motors, яка займається виробництвом вантажівок, заявила про намір створити ще кілька конкурентів електрогрузовикам Tesla Semi.

За матеріалами: Electrive

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Запас ходу 200 км за $33 000: оголошено вартість та комплектації міського електрокара Honda E

McDonald’s змінив дизайн рекламної стійки після встановлення електрозаправок