in

В аеропорту Бориспіль з’явилася зручна навігація до пікап-зон Bolt і Uber

В аеропорту Бориспіль з’явилася зручна навігація до точок висадки/посадки пасажирів.

Для реалізації проєкту компанія Bolt залучила команду «Агентів змін», а платформа Uber підтримала ініціативу.

Аеропорт Бориспіль щодня приймає величезну кількість відвідувачів. Через скупчення машин знайти тут місце для паркування буває нелегко. Тому для сервісів, які надають автомобілі за викликом, в аеропорту Бориспіль організовано спеціальні пікап-зони (точки висадки/ посадки пасажирів). Вони розташовані на третьому та четвертому поверхах паркінгу в будівлі, сусідній з аеропортом.

Незважаючи на очевидну зручність таких пікап-зон, з часом виявилося, що більшість пасажирів про них не знають. Іноді було так, що клієнт викликав автомобіль, але через відсутність вказівок не міг знайти, куди саме подано машину.

Керівництво аеропорту Бориспіль виявило цю проблему та звернулося до платформ Bolt і Uber для її вирішення. Компанія Bolt залучила професіоналів до створення схем навігації. Вона звернулася до команди «Агентів змін», яка розробила зрозумілі, зручні та стильні схеми навігації для багатьох об’єктів міста. Платформи Bolt і Uber реалізували цей проєкт.

«Наше завдання – забезпечити комфортний сервіс для пасажирів. Іноді для цього недостатньо лише швидко подати хороший автомобіль. Не менш важливим є питання розвитку інфраструктури. Пікап-зони – чудове рішення для комфортної посадки пасажирів, а зручна навігація допоможе цим зонам виконувати свою функцію у повному обсязі», – коментує регіональний менеджер Bolt в Україні Тарас Потічний.

«Аеропорт – це значуща точка входу в місто. Навігація в аеропорту – це інструмент спілкування міста з гостем. Якість реалізації цього інструменту говорить про те, наскільки місто радіє гостям, уміє з ними спілкуватися та розуміє їхні потреби. Ми раді, що змогли стати частиною цього проєкту. Наша команда досліджує і аналізує потребу в зрозумілій та зручній навігації, а також займається її реалізацією», – коментує Юрій Грановський, співзасновник «Агенти змін».

Bolt – провідна європейська платформа для замовлення поїздок, головна мета якої зробити пересування містом більш доступним, зручним і надійним.

Послугами Bolt користується понад 30 млн осіб у 35 країнах Європи й Африки. Компанія надає цілу низку послуг, таких як виклик автомобілів, доставка їжі, кур’єрська доставка, прокат електросамокатів і електровелосипедів. Усі поїздки Bolt в Європі є вуглецево-нейтральними: компанія прагне зменшити екологічний слід згідно зі стратегією «Green Plan».

В Україні послуги компанії Bolt доступні в Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі та у Львові

«Агенти змін» (А3) – громадська організація, що створена спільнотою дизайнерів-волонтерів. Основна мета – формування міського середовища, в основі якого лежить повага до людини, інклюзивність і відкритість простору.
Операційні принципи: дослідження та врахування потреб усіх груп користувачів, прозорість роботи, залучення до проєктів людей, використання методології людино-орієнтованого дизайну (Human-Centered Design).

Флагманський проєкт – система орієнтування в київському метрополітені.

Як раніше повідомляв Autogeek, компанія Bolt запускає сервіс прокату електровелосипедів у Парижі. Цього ж року планується запуск послуги в інших європейських містах. 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Навігатор Waze отримав озвучку голосом Бетмена та ще декілька тематичних фішок

Після прикрої аварії електромобілі Tesla зайняли призові місця у заїзді на Пайкс-Пік