in

Успішний старт: команда Ніко Росберга виграла другу гонку електричних позашляховиків Extreme E

До фінішу дійшли тільки два автомобілі з чотирьох.

У Сенегалі відбувся другий заїзд дебютного сезону серії електричних позашляховиків Extreme E (електроавтопробіг по бездоріжжю). У ньому взяли участь чотири команди: Rosberg X Racing чемпіона світу Formula 1 Ніко Росберга, Veloce Racing двократного чемпіона Formula E Жана-Еріка Верня, Team X44 семиразового чемпіона світу Formula 1 Льюїса Хемілтона та JBXE чемпіона світу Formula 1 Дженсона Баттона.

В ході гонки з дистанції зійшли два автомобілі з чотирьох стартувавших – Христини Гутьєррес з комнади X44 та Мікаела Олін-Коттулінскі з команди JBXE. Автомобіль Гутьєррес отримав пошкодження правого переднього колеса після контакту в першому повороті з Моллі Тейлор з Rosberg X Racing.

Після рестарту перегони продовжили Йохан Крістофферссон з Rosberg X Racing та Джеймі Чедвік з Veloce. Першим на фініші з перевагою в 14 секунд опинився Йохан Крістофферссон. Ця перемога стала другою для команди Rosberg X Racing у цьому сезоні Extreme E.

Після двох етапів на рахунку команди Ніко Росберга 71 очко. На другому місці команда Льюїса Хемілтона з 57 очками, на третьому команда Дженсона Баттона – 44 очки. Наступний етап серії пройде наприкінці серпня у Гренландії, поруч з льодовиком Расселла.

Extreme E – нова гоночна серія для електричних позашляховиків, натхненником якої став творець та нинішній керівник чемпіонату Formula E Алехандро Агаг. У перегонах беруть участь спеціально сконструйовані електричні позашляховики, які змагаються у витривалості на екстремальних трасах у віддалених куточках світу, намагаючись привернути увагу до екологічних проблем та пропагуючи гендерну рівність. Команди Extreme E складаються з двох осіб, чоловіка та жінки, які сідають за кермо по черзі.

На старт першої гонки чемпіонату, яка проходила 4-5 квітня 2021 року в оазисі Аль-Ула у Саудівській Аравії вийшли дев’ять команд. Тут гонщиків чекав пісок і кам’янисте покриття, а ще безліч пам’ятників старовини та проблема зростання пустель і засух.

Як раніше повідомляв Autogeek, українська команда EcoFactor виграла перегони електромобілів у Румунії.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

“Опцією не користувались”: Маск пояснив зниклі налаштування пасажирського крісла в Tesla

По-багатому чорний: Audi представили пакет Black Edition для електромобілів e-tron