in

Український нардеп Віктор Пинзеник проти Ілона Маска

Не знаю як у вас, а у мене відчуття, що Ілон почав вставати з підлоги заводу у Фрімонті не з тієї ноги — то порадував нас топовою повнопривідною Model 3 за 78 тисяч доларів (за такі гроші можна спробувати привезти зi США Model Х, поки в Україні ПДВ не повернули), то повідомив, що Tesla за 35 тисяч нам не бачити до кінця цього року, інакше – “the company would lose money and die”.

Слово “lose” починає переслідувати бізнес-героя. Цього тижня бог піару перейшов із журналістами на лексикон Дональда Трампа – назвав більшість великих медіа лицемірами, які видають брехню за правду і, як справжній підприємець, запропонував створити сайт Pravda. На ресурсі можна буде ставити рейтинги журналістам. Тож половина американських представників ЗМІ образилася, що не вплинуло позитивно на динаміку акцій компанії Ілона Маска на цьому тижні.

Після таких новин не знаю, чи слід серйозно сприймати відповідь Ілона у twitter щодо подальших планів Tesla, а саме – презентації Model Y. Фактично з бухти-барахти Маск призначив дату презентації всій своїй команді 15 березня 2019 року. Поки ж темпи виробництва компанії свідчать, що раніше, ніж до 2021 року нам не бачити цієї новинки на дорогах планети.

До речі, тут слід пригадати про перспективу і для України – на днях у нас теж відбувся крок на зустріч планам Ілона Маска і кожного, хто живе темою «електрифікації» всієї країни. Верховна Рада прийняла постанову про включення до порядку денного законопроекту 8159/60, який фактично на 10 років запускає стратегічні ініціативи з переходу країни на електромобілі — від очікуваного споживачами скасування пенсійного збору при реєстрації електромобіля до скасування ПДВ на комплектуючі, які ввозяться для подальшого виробництва електрокарів в Україні.

Законопроект пропонує введення податкової субсидії на купівлю та переобладнання авто для тих, хто справно платить податки, скасування акцизу на кузови машин, які ввозять для подальшого крупновузлового збирання. Також поруч стоять ініціативи з неоподаткування прибутком підприємств, які мають ліцензію і займаються продажем електромобілів і зарядних станцій до них.

Варто зауважити, що голосування відбулося без серйозної боротьби і з підтримки комітету митної та податкової політики. Але є одне але. Проти був лише один депутат із Блоку Петра Порошенка — Віктор Пинзеник. Восени 2015-го року саме після виступу цього депутата забракло кількох голосів президентської фракції, щоб скасувати ПДВ на електромобілі.

Тоді Пинзеник сказав, що відсутність податків на престижні імпортні електромобілі, такі як Tesla, вбиває вітчизняного виробника. Українського виробника електрокарів, якого вбивають Tesla, тоді у Верховній Раді не знайшли, але закон провалили.

Цього разу закон врахував саме те, що потрібно українському бізнесу для запуску виробництва електрокарів – пільги на ввезення комплектуючих, а ПДВ на імпорт готових електромобілів, до речі, збираються повернути наступного року. Але українські “пинзеники” і цього разу голосують у стилі «баба яга проти».

Тому готуємося до батлу за електрокари, лайкаємо все, що є на їхню підтримку, та підписуємося на блоги autogeek ;)

In Musk we trust!

Олександр Кравцов, CEO Electrocars.ua

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новый рекорд: бюджетная Tesla Model 3 проехала почти 1000 километров на одном заряде

Nissan в Киеве показал, как будет выглядеть их первый болид для гонок в Formula E