in

Українські підприємці розповіли, як воно – розвозити товари на електрофургонах: Вибір очевидний

Українські підприємці розповіли, як воно - розвозити товари на електрофургонах: Вибір очевидний

Агрохолдинг “МХП” почав використовувати в роботі електричні фургони MAN eTGE і поділився першими результатами.

Їх на своїй сторінці в Facebook оприлюднив Ігор Бойко.

Він зазначив, що MAN eTGE оснащені акумулятором ємністю 35,8 кВтгод та мають 136 к.с. під капотом.

Саме ці фургони стали першими в Україні електричними комерційними автомобілями, які використовуються в реальних умовах. При цьому досвід доставки на китайських електро-“Мурахах” та “пиріжках” він попросив до уваги не брати.

Українські підприємці розповіли, як воно - розвозити товари на електрофургонах: Вибір очевидний

Отже дані на прикладі експлуатації MAN eTGE у Києві для доставки продукції МХП на торгові точки:

  1. Фактична дальність ходу при 80% розряду батареї – 60,7 км.
  2. Середня витрата = розряд виходить 48,34 кВт на 100 км, а продуктивність 1 кВт батареї – 2,12 км.
  3. Якщо заряджати автомобіль за комерційним тарифом 5 грн за 1 кВт, то витрати енергії на 100 км виходять 241 грн.
  4. Порівняно з аналогічним авто на ДВЗ вартість заправки = заряду 1 км “електрички” за тарифом 5 грн за 1 кВт виходить на 32% дешевше.
Українські підприємці розповіли, як воно - розвозити товари на електрофургонах: Вибір очевидний

Варто також враховувати і стиль водіння – чим він економічніший (оптимальний швидкісний режим, мінімум старт-стопів і різких прискорень – гальмування), тим більше пробігу вистачає батареї. На рівень заряду впливає і погода – взимку розряд батареї відбувається швидше ніж улітку.

“У будь-якому випадку, варто відзначити, що МХП точно в правильному напрямку по переходу на електровантажівки для міської доставки. А ось виробникам комерційної техніки є ще над чим попрацювати. Однозначно треба збільшувати реальну дальність ходу на одному заряді до 200 км, саме в таких межах – звичайний пробіг автомобілів міської доставки. І підвищувати вантажопідйомність за рахунок зниження ваги ТЗ, бізнесу потрібна аналогічна вантажопідйомність як на автомобілі з ДВС. Та й ціну звичайно знижувати, як тільки вартість покупки нової елекрички зрівняється з авто на ДВЗ, вибір стає очевидним”, – зазначив Бойко.

Як раніше повідомляв Autogeek, в Україні електричний фургон MAN eTGE презентували два роки тому.

По матеріалах: facebook.com/boykout.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Українські підприємці розповіли, як воно - розвозити товари на електрофургонах: Вибір очевидний
Формула-1 обзаведеться віртуальною системою контролю: що це й чому змінили правила суддівства перегонів

Формула-1 обзаведеться віртуальною системою контролю: що це й чому змінили правила суддівства перегонів

Значний ріст попри відсутність вибору: ринок воднемобілів минулого року збільшилися вдвічі

Значний ріст попри відсутність вибору: ринок воднемобілів минулого року збільшилися вдвічі