in

Renault виведе електромобільний підрозділ Ampere в окрему компанію: Nissan інвестує в неї €600 млн

1 листопада 2023 року підрозділ Ampere, який відповідає у Renault Group за розробку електромобілів, стане окремою компанією. Зі слів генерального директора Renault Луки де Мео, структура власності при цьому не зміниться.

Ampere залишиться на 100% у власності Групи. Перше публічне розміщення (IPO) компанії відбудеться навесні 2024 року. Точна дата торгів не називається.

Інвестора для IPO вже визначено: Nissan вкладе в Ampere до 600 млн євро й натомість отримає місце у раді директорів. Який відсоток акцій за ці гроші отримають японці, не уточнюється. Раніше йшлося про частку до 15%, що відповідає перехресному володінню акціями Renault та Nissan. Як повідомила в липні японська щоденна газета Yomiuri Shimbun, Nissan отримає менше 10% акцій.

Команду, яка очолить новий підрозділ, Renault представила у червні. Головою Ampere стане Лука де Мео. Головним операційним директором призначений іспанець Хосеп Марія Рекасенс, фінансовим директором – француз Вінсент Піке. Загалом команда Ampere складатиметься приблизно з 10 000 осіб. Здебільшого це інженери, які будуть зайняті розробкою електроприводів. Ще одне завдання команди – перетворення Ampere у великого гравця на ринку програмно-визначених транспортних засобів.

Але основна мета – зниження вартості електромобілів наступного покоління на 40%. Про що було заявлено раніше. Ampere орієнтована на середньорічний темп зростання виручки на 30% до кінця десятиліття. Очікується, що перший прибуток компанія отримає до 2025 року, а до 2030 року – досягне двозначної рентабельності. Детальніше фінансові цілі Ampere озвучать під час Дня ринків капіталу.

Як раніше повідомляв Autogeek, Renault обіцяє випускати незвичні електромобілі.

За матеріалами: Electrive

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

План продажів електричного кросовера Fisker Ocean скоротили перед виходом на три європейські ринки

Ford урізає власну паливну лінійку на користь електромобілів: жертвами оголошено три моделі