У Європі вирішили переглянути заборону на продаж машин із ДВЗ. Його пропонують доповнити альтернативними варіантами зниження шкідливих викидів, у тому числі використанням синтетичного палива та плагін-гібридів. План дій, який має допомогти європейському автопрому вийти з кризи, обіцяють подати на початку березня.
Європейська комісія, схоже, серйозно переймається виживанням автомобільної галузі в період великого енергетичного переходу і все-таки вирішила переглянути заборону на продаж автомобілів з бензиновими і дизельними двигунами, що набирає чинності в 2035 році, на території всіх 27 країн-членів Євросоюзу. Про повне скасування поки не йдеться, але зміни дозволять гнучкіше підійти до питань зниження викидів.
Голова Європейської комісії Урсула фон дер Ляйєн оголосила про початок так званого стратегічного діалогу – регулярних зустрічей із представниками галузі, великими акціонерами та профспілками, на яких вироблять якісь рішення та визначать подальші кроки. Перша така зустріч відбулася 30 січня. У ній взяли участь 22 компанії, у тому числі Renault, Volvo, Volkswagen, Valeo і Tesla.
Антикризовий план обіцяють подати на початку березня, але вже зараз зрозуміло, що цілі зі зниження шкідливих викидів залишаться незмінними, проте їх досягнення оцінюватимуть у більш довгих інтервалах часу.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, продажі Tesla впали на другому за розміром ринку Європи.