in

У Польщі почнуть випускати інноваційні літій-іонні акумулятори для електричного комерційного транспорту

У Польщі почнуть випускати інноваційні літій-іонні акумулятори для електричного комерційного транспорту

Виробництвом інноваційних акумуляторів для електромобілів займеться компанія BMZ.

Польська компанія BMZ, яка поставляє акумулятори Solaris High Energy + для відомого польського виробника автобусів Solaris Bus & Coach, запускає серійне виробництво акумуляторних блоків нового покоління – Magnus +.

Свої батареї поляки називають інтелектуальною системою енергопостачання та зберігання енергії, призначеною для комерційного транспорту та спецтехніки. Батареями нового покоління планують комплектувати електробуси, тролейбуси, навантажувачі, самоскиди, екскаватори та іншу спеціальну техніку.

У Польщі почнуть випускати інноваційні літій-іонні акумулятори для електричного комерційного транспорту

Як повідомили у BMZ, нові акумулятори на 25% легші, ніж нинішні й можуть забезпечувати майже на 30% більшу щільність енергії. Ємність Magnus + може досягати 700 кВт•год.

«Завдяки нашим новітнім технологіям і доступу до новітніх технологій літій-іонних елементів, наші клієнти зможуть обійти своїх конкурентів, коли справа стосується технічних характеристик продукту та терміну його служби. BMZ Poland стала центром передового досвіду для бізнесу електромобілів, і ми використовуємо його для просування нових розробок на світовому ринку», – сказав керівник відділу Unit EV компанії Павло Кемпскі.

Як раніше повідомляв Autogeek, створено акумуляторну батарею, яка може стати частиною несучої конструкції електромобіля.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
У Польщі почнуть випускати інноваційні літій-іонні акумулятори для електричного комерційного транспорту
В Швеції почали експлуатацію повністю електричної вантажівки Volvo FE Electric

В Швеції почали експлуатацію повністю електричної вантажівки Volvo FE Electric

Рік очікування і 6 годин за кермом: німець розбив Ferrari F8 Tributo вартістю 360 000 євро

Рік очікування і 6 годин за кермом: німець розбив Ferrari F8 Tributo вартістю 360 000 євро