in

У лютому продажі нових електромобілів у ЄС зросли майже на 40%

Європейська асоціація виробників автомобілів (ACEA) підбила підсумки перших двох місяців 2023 року. Так, у січні продажі нових легкових автомобілів в ЄС зросли на 11,3%, а в лютому на 11,5% щодо аналогічних місяців 2022 року.

Як зазначається, зростання продажів спостерігалося протягом останніх семи місяців, яким передувало 13 місяців падіння. Загалом за підсумками 2022 року первинний авторинок ЄС просів на 4,6%. Чим і пояснюється, такі високі цифри січня та лютого.

За даними ACEA, у лютому в країнах ЄС за винятком Мальти (статистика по цій країні відсутня) зареєстровано 802 763 нових легкових автомобілів, на 82 980 од. більше, ніж ріком раніше. Найбільше зростання показав ринок Іспанії – 19,2%. Далі йдуть: Італія – 17,4%, Франція – 9,4% та Німеччина – 2,8%.

У сукупності в ЄС, Ісландії, Норвегії, Швейцарії та Великій Британії в лютому продано 902 775 автомобілів, що на 12,2% більше, ніж у тому ж місяці 2022 року. Тоді як за підсумками січня-лютого результат трохи менший – плюс 11,4% до аналогічного періоду 2022 року. У одиницях це склало 1,563 млн.

Найбільший внесок у це досягнення зробили: Іспанія (+32,1%), Італія (+18,2%) та Франція (+9,1%). Тоді як у Німеччині, четвертому найбільшому ринку ЄС, реєстрація нових автомобілів збільшилася всього 0,2%.

За сегментами, найуспішнішим виявився електричний. Попит на електромобілі минулого місяця зріс на 39,7%, а їх реєстрації досягли  97 300 од. Порівняно із лютим 2022 року частка електричних «легковиків» зросла із 9,7 до 12,1%. Цьому сприяли усі країни ЄС за винятком Чехії та Словаччини, де попит на електромобілі знизився на 3,2 та 28,2% відповідно. Для порівняння, у Нідерландах реєстрації «батарейних» моделей у лютому зросли на 88,9%, у Франції – на 45,7%, у Німеччині – на 14,7%.

Продажі гібридів склали 204 883 од. при зростанні на 22,3%. Основний внесок у досягнення такого результату зробили: Іспанія (+31,8%), Франція (+24,6%), Німеччина (+24,2%) та Італія (+23,9%). В цілому гібридний сегмент виріс до 25,5% (+2,2%).

Також на 11,1% збільшились реєстрація нових бензинових моделей. При цьому їхня частка на ринку залишилася на рівні торішніх 36,9%. Наприклад, в Іспанії попит на бензинові «легковики» збільшився на 19,0%, в Італії – на 16,3%, у Німеччині – на 8,9%, у Франціі – на 7,7%.

У той же час відзначається падіння попиту на плагін-гібридні та дизельні моделі. Так плагін-гібридними у лютому були 57 569 автомобілів, що на 7,9% менше ніж роком раніше. Основну роль у цьому відіграла Німеччина, де через відміну субсидій продажі плагін-гібридів впали одразу на 44,8%.

Дизельний сегмент минулого місяця просів на 8,4%. І це при тому, що в таких країнах, як Польща (+18,9%), Чехія (+12,4%) та Італія (+2,2%), «дизель» все ще залишається затребуваним.

Серед виробників найуспішнішим лютий був для Nissan. У лютому продажі автомобілів японської марки зросли на 2932%. Далі з величезним відривом йдуть: Mazda (+38%), Renault Group (+26,3%), концерн Volkswagen (+18,2%), Toyota (+14,6%), Mercedes-Benz (+8,5) %), альянс Stellantis (+1,6%) та Hyundai (+1,4%).

Одночасно продажі автомобілів Mitsubishi зменшилися на 49,3%, Honda – на 36,3%, Ford – на 3,4%, BMW Group – на 2,2%, Volvo – на 0,1%.

Як раніше повідомляв Autogeek, названо кольори бестселерів українського авторинку.

За матеріалами: Укравтопром

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Британські вчені дослідили, як рівень IQ впливає на вибір автомобіля

Запчастини для автомобілів Renault виявилися заблокованими для замовлення в Україну: що сталося