Новий виробничий майданчик буде запущено у 2023 році.
Партенером Glencore (GLEN.L) у цьому проєкті виступить британський стартап із виробництва акумуляторів для електромобілів Britishvolt. Спільними зусиллями компанії розроблять та збудують на місці виробництва Glencore у Нортфліті, на схід від Лондона, завод з переробки літій-іонних акумуляторів для електромобілів. Річна виробнича потужність підприємства досягне щонайменше 10 000 тонн акумуляторів на рік. Фінансові вкладення кожної із сторін не розкриваються, як і кількість новостворених робочих мість.
Як повідомило агентство Reuters, із посиланням на анонімне джерело, на заводі буде зайнято до 400 осіб. Окрім старих акумуляторів підприємство у Нортфліті перероблятиме акумуляторний брухт із заводу, який Britishvolt побудує у Бліті, на півночі Великої Британії. Минулого місяця уряд країни виділив на його будівництво 1,7 млрд фунтів стерлінгів ($2,3 млрд) у якості приватного фінансування.
Загалом будівництво підприємства проектною потужністю 45 ГВт•год на рік коштуватиме 3,8 млрд фунтів стерлінгів ($5,15 млрд). Цього достатньо для забезпечення батареями понад 450 000 електромобілів. Досягти таких обсягів виробництва планують до 2027 року.
Минулого року Britishvolt та Glencore підписали довгострокову угоду про постачання кобальту з підприємств у Норвегії та Демократичній Республіці Конго. Також гірничодобувний гігант володіє часткою у стартапі (якою саме не розкривається). Реалізація спільного проєкту у Нортфілді дозволить суттєво зменшити кількість кобальту та літію, які Велика Британією експортує для виробництва електромобілів.
Як раніше повідомляв Autogeek, Panasonic запустить виробництво акумуляторних осередків для Tesla з перероблених матеріалів.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: