in

У BMW розвіяли важливий міф щодо Apple CarPlay

Протокол CarPlay від компанії Apple – далеко не така значуща для автолюбителів опція, як здається багатьом стороннім спостерігачам.

Дослідження, проведене фахівцями концерну BMW, показує, що більшість власників автомобілів цієї марки активно користуються саме штатною системою навігації та послугами бренду, ігноруючи запропоновані альтернативи від Apple.

Стефан Дурах, старший віце-президент підрозділу розробки інтерфейсів та дизайну взаємодії користувачів (UX) у BMW, висловив своє здивування поширеністю міфів щодо сильної прихильності водіїв до функції CarPlay.

Як підкреслив Дурах, переважна кількість клієнтів вважає за краще використовувати власну систему навігації BMW навіть тоді, коли автомобіль підключається до телефону за допомогою технології CarPlay.

Однією з ключових причин популярності заводської навігації є зручність голосового керування, що значно спрощує запуск програми прямо під час руху автомобіля.

 Особливо помітна перевага вбудованої навігації стала проявлятися після переходу BMW на нову платформу Neue Klasse, яка дозволила суттєво покращити взаємодію водія з бортовими системами.

Ще одним важливим аспектом є той факт, що мультимедійний дисплей автомобілів BMW не здатний відображати програми Google Maps і Waze, запущені через інтерфейс CarPlay (це рішення обумовлено технічними обмеженнями Apple). Через таку ситуацію власний продукт iDrive X, створений інженерами BMW, набуває додаткової цінності серед покупців.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, у BMW розкритикували новий протокол Apple CarPlay Ultra.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Флагман бренду: Skoda готує семимісний електричний кросовер