В основу електромобілів ляже нова архітектура Mazda Skyactiv EV, яка дозволяє складати автомобілі різних сегментів на одній виробничій лінії.
Незважаючи на те, що Mazda відноситься до тієї категорії автовиробників, які вперто не хочуть прощатися з традиційними двигунами внутрішнього згоряння, до кінця 2025 року у лінійці марки з’являться три нові електромобілі. Всі вони будуть побудовані на спеціально розробленій спеціалізованій архітектурі Mazda Skyactiv EV.
Особливість нової платформи – центральна панель з болтовим кріпленням, яка дозволяє легко подовжувати колісну базу та встановлювати акумулятори більшої ємності. Теоритично, побудовані на ній моделі різних сегментів можна буде збирати на одному конвеєрі.
Технічні характеристики Mazda Skyactiv EV не озвучено. Як заявили в компанії, її буде використано для «невеликої групи продуктів». За неофіційними даними, першим збудованим на ній електромобілем може стати аналог Mazda3 або CX-30.
Також у планах компанії п’ять нових гібридів та п’ять плагін-гібридів до 2025 року. Крім того, Mazda продовжує вдосконалити свої бензинові та дизельні двигуни, обіцяючи більшу потужність та паливну економічність поряд із меншими викидами СО2 та оксидів азоту.
Що стосується платформи, то для гібридних моделей й надалі використовуватимуть архітектуру Mazda Skyactiv. При цьому покупці зможуть обирати між 24- або 48-вольтовими «м’якими» гібридами та силовими установками, в яких у якості «подовжувач» запасу ходу використано роторний двигун.
Для моделей більшого розміру, таких як майбутні кросовери Mazda СХ-60 та СХ-80, японські інженери розробляють лінійку рядних шестициліндрових бензинових та дизельних моторів Skyactiv-Х, оснащених 48-вольтовим стартер-генератором. На ринку обидва кросовери очікуються у 2023 році.
Також компанія розробляє синтетичне паливо, яке можна буде заливати в бак на звичайній заправці, та працює над біодизелем з мікроводоростей та відпрацьованої рослинної олії. У Mazda розраховують, що ці розробки дозволять до 2030 скоротити викиди СО2 на 50% порівняно з рівнем 2010 року. Повної вуглецевої нейтральності компанія планує досягти до 2050 року.
Очікується, що до кінця десятиліття кожен четвертий автомобіль Mazda на світовому ринку буде електричним. Інші продажі формуватимуть моделі з електрифікованими двигунами внутрішнього згоряння.
Як раніше повідомляв Autogeek, нове покоління Mazda MX-5 отримає м’який гібрид, але залишиться на механіці.
За матеріалами: AutoExpress
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: