Надалі цю навичку гоночного купе планують впровадити у «звичайні» серійні моделі.
Самостійному дрифту спорткупе Toyota Supra навчили у дослідницькому інституті компанії Toyota (TRI). Для цього було застосовано цілу низку інноваційних технологій, включно з нелінійним прогнозуючим управлінням, що дозволило купе проїхати між перешкодами і не на прямій, а на високій швидкості по гоночному треку автоспортивного комплексу Thunderhill Raceway Park у Каліфорнії. Тут щорічно у перші вихідні жовтня проходять найдовші автомобільні перегони в США – «25 годин Thunderhill».
Експериментальне спорткупе Toyota Supra оснастили рядом елементів, аналогічних гоночним болідам у Formula Drift, та комп’ютером, який управляє рульовим управлінням, дросельною заслінкою, зчепленням, секвентальною коробкою передач та гальмуванням кожного з чотирьох коліс окремо. Щоб змусити автомобіль дрифтувати, комп’ютер обчислює нову траєкторію кожну 20-ту долю секунди.
Зі слів розробників, мета проєкту – «наділити» звичайних водіїв навичками професійного гонщика, зробити так, щоб вони могли впоратися з надзвичайно складними дорожніми ситуаціями. Наприклад, коли автомобіль втрачає зчеплення з мокрим або зледенілим дорожнім полотном.
«Стикаючись з мокрою або слизькою дорогою, професійні водії можуть легко контролювати занесення задньої частини, але більшість із нас не професіонали. Ось чому TRI програмує автомобілі, які можуть ідентифікувати перешкоди та самостійно об’їхати їх у керованому дрифті», – сказав дослідник TRI Джонатан Гох.
Як раніше повідомляв Autogeek, Toyota готує електричну заміну MR2.
За матеріалами: Toyota
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: