in

Sunra i03 – 4-місний салон і 410 км без підзарядки: китайський виробник скутерів випустив свій перший електромобіль

Новий китайський електромобіль – хетчбек Sunra i03 / i03A – виявився меншим Kia Picanto та Fiat 500.

Китайська марка Sunra, яка поставляє на ринок Європи електричні скутери та велосипеди, почала серійне виробництво електромобілів. Другого грудня з конвеєра нового заводу компанії в Усі (провінція Цзянсу) урочисто зійшов перший електричний хетчбек Sunra i03.

Завод Huachen Xinri був побудований фірмою Jiangsu Xinri E-Vehicle, якій належить бренд Sunra, спільно з китайською автомобілебудівною корпорацією Brilliance China Auto. З цією метою партнери заснували спільне підприємство з виробництва електромобілів. На конвеєр вже поставлено дві моделі – тридверні електричні хетчбеки Sunra i03 (W32H) та Sunra i03A (W32H-A). Цілком ймовірно, це одна модель, але з різним дизайном.

Габаритами хетчбек Sunra i03 не дотягує навіть до Kia Picanto та Fiat 500. При колісній базі 2185 мм у довжину модель досягає 3288 мм, у ширину – 1670 мм, у висоту – 1654 мм. Споряджена маса автомобіля – 1070 кг.

Sunra i03 укомплектований електромотором потужністю 45 кВт (61 к.с., 150 Нм) та батареєю ємністю 38.5 кВт•год. Привід – передній. Максимальна швидкість електрохетчбека – 100 км/год, час прискорення з місця до 50 км/год – 4.5 секунди, запас ходу – 410 км у вимірювальному циклі NEDC. У базовій комплектації фронтальні подушки безпеки та ABS.

Версія i03A відрізняється тільки дизайном бамперів, оптики та «носа». Чотиримісні салони хетчбеків ідентичні.

Старт продажів Sunra i03/i03A у Китаї очікується до кінця цього або на початку наступного року. Ціни поки не озвучені.

До 2022 року Sunra планує почати виробництво двох нових моделей – чотиримісного седана та фургона на електротязі.

Нагадуємо, що раніше Autogeek повідомляв про те, що Hongguang MINI EV став найпопулярнішим автомобілем на електротязі у Китаї за підсумками листопада.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Audi витратить 50 млрд євро на електрифікацію до 2025 року: в планах – своя платформа та ПЗ

Як у Rolls-Royce: Mercedes Gelandewagen вперше в історії отримав «суїцидальні» задні двері