in

Audi витратить 50 млрд євро на електрифікацію до 2025 року: в планах – своя платформа та ПЗ

Audi витратить 50 млрд євро на електрифікацію до 2025 року: в планах – своя платформа та ПЗ
Almost half of total investments for electromobility, hybridization and digitalization

Німецька марка розробить власну електричну платформу та програмне забезпечення.

Компанія Audi майже у півтора рази збільшила витрати на електрифікацію модельної лінійки. Як повідомила прес-служба автовиробника, до 2025 року на електрифікацію та гібридизацію автомобілів направлять 50 мільярдів євро, хоча раніше йшлося про 35 млрд.

Частину цих коштів піде на розробку нових платформ. Зокрема, на нову електричну архітектуру компанія виділила 10 млрд євро. Ще 5 млрд євро витратять на платформу для гібридних моделей.

На даний момент Audi та Porsche спільно розробляють електричну платформу на основі «фольксвагеновської» архітектури MEB – Premium Platform Electric (PPE). Як повідомлялося раніше, PPE буде використовуватися в електромобілях, виробництвом яких займеться спільне підприємство Audi та китайської компанії FAW. Угода про його створення вже підписана.

Audi витратить 50 млрд євро на електрифікацію до 2025 року: в планах – своя платформа та ПЗ

Також Audi працює над власним програмним забезпечення, яке буде використовуватися у всіх моделях концерну. За цей напрямок відповідає група Car. Software Organization, яку очолює Маркус Дюсманн. Вона займеться створенням систем автоматизованого водіння та штучного інтелекту.

Як раніше повідомляв Autogeek, оновлені електрокросовери Audi e-tron та e-tron Sportback зможуть заряджатися вдвічі швидше.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Audi витратить 50 млрд євро на електрифікацію до 2025 року: в планах – своя платформа та ПЗ
Водії непотрібні: на дороги Китаю вперше виїхали «роботаксі» без супроводу людини

Водії непотрібні: на дороги Китаю вперше виїхали «роботаксі» без супроводу людини

Sunra i03 - 4-місний салон і 410 км без підзарядки: китайський виробник скутерів випустив свій перший електромобіль

Sunra i03 – 4-місний салон і 410 км без підзарядки: китайський виробник скутерів випустив свій перший електромобіль