in

Справа у комуналці: електромобілі допоможуть європейцям заощадити понад 23 млрд доларів на рік

Німецький Інститут Фраугофера дослідив економічні переваги поширеної в Європі технології V2G (передача електроенергії від автомобіля до мережі). Наприкінці жовтня організація опублікувала звіт, у якому йшлось про те, що V2G може заощадити європейцям до 22 мільярдів доларів на рік на комунальних послугах до 2040 року та понад 100 мільярдів доларів з 2030 року до цієї дати.

Зазначається, що електрифікація автотранспорту призводить до збільшення попиту на електроенергію, а отже, до більшого попиту на виробництво енергії з відновлюваних джерел, якщо потрібно досягти цілей скорочення викидів CO2. Технології інтелектуального заряджання та двонаправленого заряджання пропонують значні переваги в зниженні тиску під час цієї трансформації.

Своєю чергою, зменшується залежність від стаціонарного зберігання акумуляторів. За даними аналітиків, якщо впровадити інтелектуальну та двонаправлену зарядку, можна досягти економії витрат понад 10%. У десятиліття з 2030 по 2040 роки різниця у витратах може перевищити 100 мільярдів євро у витратах на енергосистему, якщо використовувати відносну економію 2030 року.

Додаткова вартість двонаправленої зарядки зменшується зі збільшенням частки електромобілів. Потенційне скорочення витрат відбувається завдяки тому, що електромобілі допомагають забезпечити перехід на відновлювану електроенергію в мережах. Електромобілі, підключені до електромережі вдома чи на роботі, можуть скоротити потребу в стаціонарних акумуляторах до 92% у 2040 році. Завдяки V2G європейська мережа зможе інтегрувати до 40% більшої потужності сонячної енергії, зберігаючи її надлишок. Це зробить електромобілі четвертим за величиною «постачальником» електроенергії в ЄС і зменшить потребу в додатковій генерації.

Згідно з дослідженням, опублікованим у журналі Science Advances у травні цього року, двонаправлена ​​зарядка також може подовжити термін служби акумуляторів електромобілів завдяки регулярній зарядці та розрядці. У звіті йдеться про те, що термін служби батареї можна збільшити на 9% порівняно зі стандартними методами зарядки електромобілів, оскільки автомобіль підтримується в оптимальному стані заряду.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Ford може прибрати зі своїх машин важливу електронну систему.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Від $21 000: електричний кросовер Zeekr X отримав нову версію та значно подешевшав

Від $4200: Zero представила одразу кілька доступних електробайків