in

Скандал навколо Aston Martin: компанію викрили в поширенні матеріалів про шкоду електромобілів

Aston Martin звинувачують в організації PR-компанії, спрямованої на «очорнення» «зелених» автомобілів.

Засновник Bloomberg New Energy Finance Майкл Лібріх вважає, що компанія Aston Martin може бути причетна до публікації низкою серйозних британських друкованих видань статей про шкоду електричних автомобілів. Серед них The Times, The Telegraph та Daily Mail. У своїх матеріалах всі вони посилались на дослідження, поширене PR-агентством Clarendon Communications.

Єдиною співробітницею і за сумісництвом директором Clarendon Communications являється Ребека Кароліна Стефанс (інформація про це є в відритих джерелах), яка «зовсім випадково» проживає у будинку директора із зовнішніх зв’язків Aston Martin Джеймса Майкла Стефанса.

Схоже, що агентство Ребеки Стефанс навмисно поширювало неправдиві «дослідження», щоб вплинути на громадську думку про електромобілі. Метою цієї кампанії було відкладання введення обмежень на продаж бензинових машин на більш пізній термін. Кінцевим замовником цієї PR-акції вважають Aston Martin.

На початку цього року акції Aston Martin придбав канадський бізнесмен Лоуренс Стролл. Очоливши компанію, він відклав усі «електричні» проекти, пояснивши це складною фінансовою ситуацією. Пізніше стало відомо, що Aston Martin домовився з Mercedes про використання німецьких напрацювань в області електротранспорту, але на їх впровадження потрібно кілька років. З огляду на те, уряд Великої Британії має намір ввести заборону на продаж нових бензинових та дизельних автомобілів вже з 2030 року, часу у Aston Martin не так багато.

Нагадуємо, що раніше Autogeek повідомляв про те, що британці створили дитячу версію електромобіля Aston Martin DB5 за ціною дорослого.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Повний автопілот буде дорожчим, ніж очікували, за рахунок постійних оновлень: в NVIDIA назвали вартість

Ілону Маску час нервувати: китайська Xpeng збільшила поставки електромобілів у 3,5 рази за рік