in

Що залишилось за кадром: як знімали рекламу Porsche Taycan для Супербоулу

Porsche показав процес зйомок рекламного ролику електромобіля Taycan, який демонстрували на фіналі Супербоулу.

Це було перше за більш ніж 20 років відео компанії, в якому зібрали всі знакові автомобілі бренду і показали під час головної спортивної події в США.

Автори ролику поділились закуліссям двохвилинної реклами і гігантською роботою великої команди професіоналів.  

В 20-хвилинному відео зібрали всіх, хто приймав участь у його створенні, показані коментарі як керівництва Porsche, так і акторів, що ділились емоціями після гонок на автівках бренду.

У рекламному ролику головний акцент був саме на електричному Taycan, у цьому ж детальніше показували і інші моделі, які в ньому брали участь і озвучували їх вартість – 917K, Carrera GT, 918 Spyder, 911 RSR, 718 Cayman GT4, 911 Carrera 4S, 930 Turbo, and 911 GT2 RS.

Як раніше повідомляв Autogeek, мільярдер Білл Гейтс купив свою першу електричну автівку. І нею виявилась не Tesla, а Porsche Taycan Turbo, яка обійшлась йому в суму близько 150 000 доларів.

Фото дня: в Lotus показали, як виробляється електричний суперкар Evija

Нова трансмісія Hyundai сама перемикатиме передачі, залежно від дорожніх умов: як це працює