in

Нова трансмісія Hyundai сама перемикатиме передачі, залежно від дорожніх умов: як це працює

Hyundai Motor Group розробила першу в світі предиктивну систему перемикання передач.

Інноваційна система прогнозованого перемикання передач (ICT Connected Shift System дозволяє автомобілю перейти на оптимальну ступінь в коробці передач на основі інформації про дорожню обстановку і щільність транспортного потоку. 

Система повинна вдосконалити процес водіння та підвищити паливну економічність автомобіля. Технологія буде використовуватися на майбутніх моделях Hyundai.

Наразі більшість моделей Hyundai мають системи, що адаптують роботу автоматичної трансмісії відповідно до персональних переваг водія. Зокрема, режим Smart Drive Mode, що функціонує на моделі Santa Fe. 

На відміну від згаданих систем, ICT Connected Shift System – це перша система, що дозволяє перемикати передачі АКПП інтуїтивно, в залежності від зовнішніх умов – профілю дороги і транспортної обстановки.

ICT Connected Shift System використовує інтелектуальне програмне забезпечення блоку управління трансмісією TCU (Transmission Control Unit), яке збирає і обробляє в режимі реального часу інформацію від оглядових камер, радара інтелектуального круїз-контролю, а також 3D-навігації, в пам’яті якої закладені високоточні карти. 

3D-навігація враховує безліч аспектів дорожньої обстановки, включаючи наявність спусків і підйомів на маршруті, якість дорожнього полотна, профілі поворотів, а також інтенсивність транспортного потоку. За допомогою радарного датчика визначається швидкість і відстань між автомобілем та іншими учасниками руху, а фронтальна камера забезпечує інформацію про дорожню розмітку та смугах руху.

Використовуючи всі ці дані, TCU в режимі реального часу розробляє найбільш оптимальний сценарій перемикання передач автомобіля. Цей сценарій створюється алгоритмом, який програмується штучним інтелектом, і відповідно до нього відбувається перемикання передач. Наприклад, коли система прогнозує відносно тривале уповільнення, відбувається тимчасове розмикання зчеплення в трансмісії і перехід на рух накатом (на нейтральній передачі) для підвищення паливної економічності.

Випробування ICT Connected Shift System, проведені інженерами Hyundai Motor Group на дорозі з великим числом різких поворотів, показали, що при подоланні такої ділянки трансмісія автомобіля, оснащеного системою ICT, робить приблизно на 43% менше перемикань передач в порівнянні з автомобілем, в якому така система не встановлена. Відповідно, використання системи ICT дозволило знизити і частоту використання гальмівної системи приблизно на 11%, що сприятливо позначилося як на зниженні стомлюваності водія, так і на ступені зносу гальм.

При різкому прискоренні автомобіля, коли потрібно було вбудуватися в потік, інтелектуальна трансмісія автоматично переключалася в режим Sport, що робило розгін і маневр простішими. Після вбудовування в потік, система знову поверталася до встановленого раніше режиму руху, дозволяючи вести автомобіль безпечно і економічно.

Нова система також здатна діяти в комплексі з технологіями автономного водіння, над якими працює Hyundai Motor Group. Використання ICT Connected Shift System допоможе істотно підвищити рівень паливної економічності й забезпечити більш стабільні режими руху транспортного засобу.

В майбутньому Hyundai Motor Group планує вдосконалити ICT Connected Shift System. Вона зможе взаємодіяти зі світлофорами з використанням зв’язку стандартів LTE або 5G, а також інтуїтивно розпізнавати наміри водія, дозволяючи зробити керування перемиканням передач ще більш вивіреним й точним.

Як раніше повідомляв Autogeek, на Міжнародному автосалоні, що відкривається на початку березня 2020 року в Женеві, компанія Hyundai Motor представить новий концепт електромобіля – Prophecy

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Що залишилось за кадром: як знімали рекламу Porsche Taycan для Супербоулу

Електричний наступ: якими моделями здивує Renault у Женеві