Генеральний директор Seat Уейн Гріффітс заявив Automotive News Europe, що іспанська марка сфокусується на автомобілях із двигунами внутрішнього згоряння через слабкий попит на електричні моделі.
За електричний порядок денний відповідатиме дочірній молодіжний бренд Cupra. Повідомляється, що щонайменше до 2030 року Seat повністю відмовиться від електромобілів.
Причина консервативної стратегії без електромобілів проста: ринкові успіхи Seat тримаються на моделях з двигунами внутрішнього згоряння, а роблять касу відносно недорогі автомобілі. Максимальні інвестиції в електротранспорт мають сумнів навіть на рівні концерну Volkswagen: третину бюджету на електромобілі вже вирішено витратити на продукцію з ДВЗ.
Уейн Гріффітс вважає, що електромобілі Seat повинні приносити прибуток, тому компанія чекає на зниження собівартості цього виду машин. Топ-менеджер наголосив, що Seat “прагне заробляти гроші зараз”, але визнав: майбутнє все одно за електрикою. Гріффітс натякнув, що на розгляді знаходиться аналог Volkswagen ID.1 під брендом Seat, але остаточного рішення ще не ухвалено.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Іспанія стане «електричним» хабом Європи.