in

Ринок електромобілів у Європі: як різні країни стимулюють попит на “зелені” авто

За даними ACEA, всі країни-члени ЄС пропонують певну форму податкових пільг на придбання, або володіння для електромобілів. При цьому існує значна невідповідність і фрагментація між схемами в кожній країні.

У зведеному дослідженні зазначається, що податкові пільги для електричних службових автомобілів стають все більш поширеними, і їх пропонують 19 держав-членів. Деякі схеми стимулювання у 2025 році були припинені через економію бюджетних коштів у восьми державах-членах. Серед них Данія, Фінляндія, Німеччина, Італія, Словаччина та ін.

При цьому більшість країн, які залишили пільги та знижки на придбання нових електромобілів та водневих авто замість машин з ДВЗ, поступово знижують планку їх максимальної ціни, щоб таким чином стимулювати попит доступних “зелених” авто та залишити кошти у межах програми для субсидіювання більшої кількості бюджетних авто замість кількох преміальних електромобілів.

Зазначається, що лише близько половини країн-членів ЄС пропонують стимули для розвитку зарядної інфраструктури. Більше подробиць про стимули для електромобілів у різних країнах ЄС – за посиланням.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, у Peugeot закликали Євросоюз стимулювати продажі електромобілів.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Електричний суперкар Chevrolet Corvette показали у вигляді ефектного концепт-кара

Лише гібриди: Audi A6 нового покоління показали на першому офіційному фото