in

Renault запускає нові версії електричних вантажівок D Z.E. та D Wide Z.E

Renault запускає нові версії електричних вантажівок D Z.E. та D Wide Z.E

У 2020 році Renault Trucks запускає нові версії своїх вантажівок для місцевих перевезень та дистрибуції. Серед них модифікації, що працюють на природному газі, та повністю електрифіковані версії D Z.E. та D Wide Z.E. 

Серії D та D Wide мають новий ергономічний та зручний дизайн інтер’єру та оснащені функціями безпеки та аеродинамічним обладнанням. Нові версії Renault Trucks для дистрибуції підключені на 100% до системи управління автопарком Optifleet. 

Новий дизайн для більшого комфорту 

Компанія Renault Trucks оновила дизайн інтер’єру своїх моделей D та D Wide, тому версії 2020 оснащені новою приладовою панеллю, яка включає нове кермо і новий чорно-білий кластер інструментів. 

Renault запускає нові версії електричних вантажівок D Z.E. та D Wide Z.E

Щоб полегшити роботу водія, було додано тримач планшета, додатковий тримач для другого смартфона та два порти USB-C.

Транспортні засоби також постачаються з новою радіосистемою, сумісною з цифровою наземною радіомережею DAB+.

Renault запускає нові версії електричних вантажівок D Z.E. та D Wide Z.E

Для високого рівня комфорту Renault Trucks пропонує пакет Comfort Pack, який включає шкіряне кермо, водійське сидіння з бічною підтримкою, додаткові відсіки для зберігання, другий тримач для смартфона та прозорий люк у даху автомобіля (лише для D Wide).

Нове обладнання для більшої безпеки 

Renault Trucks серії D та D Wide стандартно обладнані адаптивним круїз-контролем (ACC). ACC підтримує безпечну відстань від транспортного засобу попереду, автоматично регулюючи прискорення та гальмування для більшої безпеки, більш плавного водіння та для того, щоб водій менше втомлювався. 

Renault запускає нові версії електричних вантажівок D Z.E. та D Wide Z.E

Для кращої видимості Renault Trucks серії D та D Wide мають задні світлодіодні фари. 

А для більшої безпеки Renault Trucks пропонує як опцію свій пакет захисту, який включає світлодіодні задні ліхтарі, допомогу при стартуванні на пагорбі, vision door та зворотну сигналізацію, що зробить водіння для учасників дорожнього руху більш безпечним.

Підключення до Optifleet для кращої продуктивності 

Дизельні автомобілі Renault Trucks оснащені двигунами Євро 6 Step D, які є одночасно і економічнішими, і екологічнішими. 

Для подальшого підвищення ефективності та продуктивності вантажівок Renault Trucks серії D стандартно підключаються до TGW 4G.

Тому вони на 100% підключені до системи керування автопарком Optifleet.

Renault запускає нові версії електричних вантажівок D Z.E. та D Wide Z.E

За допомогою Optifleet керування транспортними засобами здійснюється в режимі реального часу. А це означає, що основні статті витрат можна повністю контролювати. Власники автопарку можуть відслідковувати споживання палива своїх транспортних засобів за допомогою Optifleet Check та у режимі реального часу визначати їх геолокацію за допомогою Optifleet Map.

Renault запускає нові версії електричних вантажівок D Z.E. та D Wide Z.E

Для досягнення максимальної продуктивності Renault Trucks пропонує свій пакет Fuel Eco Pack в якості опції, що включає регульований дефлектор на даху, економний режим живлення, автоматичну зупинку двигуна через три хвилини, функцію Optiroll (на D Wide), оптимізоване ПЗ для коробки передач Fuel Eco (на D Wide) та пневмокомпресор повітря (лише для двигунів DTI 11).

Двигуни Renault Trucks серії D та D Wide E сумісні з синтетичним паливом XTL та біодизелем. Моделі 2020 року також доступні у версіях на природному газі (D Wide CNG) та на 100% електричні (D&D Wide Z.E.).

Як вже повідомляв AUTOGEEK, Renault показала “Чорного лебедя”: перший електричний човен, оснащений батареями повторного використання.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Renault запускає нові версії електричних вантажівок D Z.E. та D Wide Z.E
Гарна ідея: у Швеції електрозаправки обладнають потужними павербанками, щоб знизити вплив на мережу

Гарна ідея: у Швеції електрозаправки обладнають потужними павербанками, щоб знизити вплив на мережу

3,9 секунди до "сотні": Karma показала новий гібрид Revero GTS

3,9 секунди до “сотні”: Karma показала новий гібрид Revero GTS