Департамент із питань впливу на соціальну сферу та захист довкілля підписав угоду про партнерство з компанією Nino Robotics, яка здійснює розроблення нового типу «сидячих персональних транспортних засобів», що мають змінити загальний рівень сприйняття рішень для транспортування, адаптованих для потреб людей з обмеженими можливостями чи зниженою мобільністю.
За допомогою цих інвестицій група компаній продовжує виконувати свою місію з розроблення екологічно безпечних і доступних рішень у сфері мобільності, призначених абсолютно для всіх.
У межах цього партнерства група Renault буде надавати фінансову підтримку Nino Robotics через Mobilize Invest – інвестиційну організацію, що спеціалізується на проектах із суттєвим соціальним впливом у сфері мобільності. Крім того, Група Renault зобов’язується створити схему надання підтримки, яка передбачає проведення робочих нарад з її інженерами (експертами у сфері виробництва батарей, електрифікації, впровадження комунікаційних технологій тощо). Мета надання такої підтримки полягає в сприянні розвитку Nino Robotics і, зокрема, у виведенні на ринок розробленого компанією електричного транспортного засобу майбутнього NINO4. Передбачається, що обсяги виробництва будуть збільшені до промислових масштабів.
За допомогою NINO4 засновник Nino Robotics П’єр Бардіна (Pierre Bardina) прагне представити рішення, що суттєво відрізняється від опцій, що зазвичай пропонуються особам з обмеженою мобільністю. На додачу до надзвичайно впізнаваного, елегантного й барвистого дизайну, а також мінімальної займаної площі, цей «сидячий персональний транспортний засіб» буде також підключений до мережі Інтернет, завдяки чому користувачі зможуть отримувати доступ до інформації про рівень заряду батареї, швидкість, пробіг тощо. Завдяки функції автоматичного слідування Follow Me інша людина зможе спрямовувати NINO4 та його користувача. Наразі компанія Nino Robotics створила та активно продає два продукти: Nino, що являє собою персональний транспортний засіб із функцією автоматичного вирівнювання, а також призначений для використання з інвалідними візками скутер One.
«Електропривод, підключення до мережі Інтернет і доступність для якомога більшої кількості людей – таке розуміння поняття мобільності Nino Robotics повністю відповідає стратегії та принципам соціальної відповідальності Групи Renault. Моя місія на посту куратора полягає в створенні та спрощенні потенційних зв’язків між Nino Robotics і автомобільним світом, а також у створенні широких можливостей для обміну досвідом… Ми дуже високо цінуємо таку можливість для стимулювання обміну інформацією між нашими спеціалістами та експертами Nino Robotics – це відповідає амбіціям багатьох співробітників групи компаній (і, зокрема, моїм власним) щодо участі у корисній для суспільства діяльності», – підкреслив керівник проекту Alliance та куратор компанії Nino Robotics П’єррік Корнет.
«Компанія Nino Robotics була створена для задоволення потреб у мобільності людей, які ходять дуже мало, погано або не ходять взагалі. Концепція NINO4 спрямована на те, щоби викликати сильне бажання користуватися невеликим електричним пристроєм із революційним дизайном. NINO4 може водити будь-хто, зокрема люди похилого віку, особи з обмеженими фізичними можливостями чи будь-хто з тимчасовими чи постійними обмеженнями у сфері мобільності. Оскільки конструкція виробу Nino Robotics сприяє суттєвому зміцненню відчуття власної гідності, він має вагомий вплив на соціалізацію його користувачів і, як наслідок, на їхнє психічне та фізичне здоров’я. Машини, які створює компанія Nino Robotics – це соціальні механізми, які сприяють підвищенню мобільності, модернізації суспільства та створенню нових зв’язків», – заявив виконавчий директор Nino Robotics П’єр Бардіна.
Про групу Renault
Група Renault виробляє автомобілі з 1898 року. Сьогодні це міжнародна мультибрендова група, яка продала у 2018 році близько 3,9 мільйонів автомобілів у 134 країнах, має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажу та понад 180 000 працівників. Щоб вирішити головні технологічні проблеми майбутнього, продовжуючи втілювати в життя свою стратегію прибуткового зростання, Група Renault велику увагу приділяє міжнародному розширенню. Для цієї мети вона використовує синергію своїх п’яти брендів (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), електроавтомобілів та свого унікального альянсу з компаніями Nissan та Mitsubishi Motors. Повністю викупивши у 2016 році команду, що бере участь у Чемпіонаті світу Formula 1, бренд Renault також активно бере участь в автомобільних спортивних змаганнях, використовуючи їх як дієвий інструмент для популяризації інновацій та привернення до них більшої уваги.
Про компанію Nino Robotics
Nino Robotics була створена в грудні 2014 р. для задоволення потреб у мобільності людей, що ходять дуже мало, погано або не ходять взагалі. Завдяки міцній конструкції, передовим технологіям і простоті використання, продукти Nino Robotics являють собою унікальні рішення у сфері підвищення мобільності. Місія Nino Robotics полягає в задоволенні потреб у мобільності, а ще компанія допомагає змінити світосприйняття людей та перетворити щоденні подорожі на джерело унікальної насолоди.
Компанія Nino Robotics розробила та активно продає два продукти: Nino, що являє собою персональний транспортний засіб із функцією автоматичного вирівнювання, а також призначений для використання з інвалідними візками скутер One. Від моменту створення компанія продала понад 400 одиниць Nino та 140 екземплярів One, а загальний оборот сягнув майже 2,5 мільйона євро. Завдяки випуску NINO4 компанія Nino Robotics переживає поворотний момент у своїй історії, оскільки це дало їй змогу поширити свою діяльність на сферу MaaS («маркетинг як послуга») і ринок мікромобільності.
Як раніше повідомляв Autogeek, у Парижі 4 листопада 2019 р. компанія Seine Alliance представила широкому загалу перший електричний човен, розроблений спеціально для приватних або ділових круїзів Сеною, який можна комплектувати батареями повторного використання.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: