Renault Group розробила систему пожежогасіння для електромобілів, яка обіцяє суттєво скоротити час і воду, необхідні для гасіння відкритого вогню, і тепер вона відкриває її для інших виробників автомобілів.
Кажуть, що система Fireman Access, встановлена на всіх електричних і гібридних моделях Renault Group, дозволяє гасити пожежу в електромобілі “приблизно за той самий час, що й у автомобілі з двигуном внутрішнього згорання”.
Система має форму клейкого диска, який розміщується над отвором в акумуляторі транспортного засобу та призначена для зміщення під тиском пожежного шланга, що дозволяє воді швидко поширюватися по всіх елементах всередині.-За словами французьких інженерів, це єдиний швидкий і ефективний спосіб зупинити витік тепла.
Компанія каже, що це дозволяє загасити пожежу акумулятора електромобіля за лічені хвилини, у порівнянні з кількома годинами за допомогою сучасних методів. Він також використовує в 10 разів менше води.

При цьому Renault робить патенти вільними через безкоштовну ліцензію для усієї автомобільної промисловості, щоб інші компанії могли використовувати її самостійно.
“Сьогодні я радий зробити нашу інновацію вільно доступною, тому що, коли справа доходить до такої теми, як безпека, ми повинні зруйнувати всі бар’єри. Цей крок також відповідає зобов’язанню, взятому разом з Організацією Об’єднаних Націй, зробити мобільність безпечнішою в усьому світі”, – зазначив генеральний директор Renault Group Лука де Мео.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Renault почне використовувати батареї нового типу.