Офіційна презентація новинок Qoros та Bao очікується найближчим часом.
Компанія Qoros Auto була створена у 2007 році як спільне підприємство китайської Chery Automobile та ізраїльської холдингової компанії Israel Corporation. На той момент СП назвалося Chery Quantum Automotive Corporation (CQAC). Свою нинішню назву воно отримало у листопаді 2011 року. Інтереси ізраїльтян у Qoros Auto представляє холдинг Kenon, який контролює інвестиції материнської компанії у спільному підприємстві.
Основною метою нового бренду був європейський ринок, під вимоги якого і розроблялися «Короси». За оригінальний вигляд автомобілів відповідав колишній шеф-дизайнер Mini Герт Хільдебранд. Прем’єра бренду та його першої серійної моделі – седану Qoros 3 – відбулася на Женевському автосалоні 2013 року, але ні на рідному ринку, ні в Європі домогтися якихось значних продажів виробнику не вдалося.
У грудні 2017 року 51% акцій Qoros придбав китайський багатопрофільний холдинг Baoneng Group. Пізніше його частка у компанії зросла до 63%. При цьому Chery дісталося 25%, а Kenon – 12%. У 2018 році Baoneng створив автомобільний підрозділ Baoneng Motor, пообіцявши щорічні інвестиції у розмірі 10 млрд юанів (1,58 млрд доларів) та 26 моделей протягом наступних п’яти років. Здебільшого це мали бути електромобілі.
Виробництво налагодили на колишньому заводі СП Changan PSA у Шенчжені, який холдинг придбав навесні 2020 року та новому заводі у Сіані, запущеному восени того ж року. Відповідно до плану, тільки останній мав випускати до 200 000 автомобілів на рік, але навесні 2021 року виробництво було зупинено.
«Відродження» марки, яке відбулося кілька днів тому, супроводжувалося презентацією двох готових до виробництва електромобілів – седана Qoros 6 і кросовера Bao GX5. Цікаво, що друга модель належить новому преміальному бренду Bao. Обидва електромобілі побудовані на одній платформі та укомплектовані тяговою батареєю власної розробки.
Технічної інформації про Qoros 6 наразі немає. Для кросовера Bao GX5 заявлено прискорення до 100 км/год за 4,5 секунди, запас ходу до 800 км (вимірювальний цикл не уточнюється) та адаптивний круїз-контроль у стандартному оснащенні. Крім GX5, бренд планує представити ще дві моделі. Які саме, стане відомо найближчим часом.
Як раніше повідомляв Autogeek, китайський електромобіль Wuling Hongguang Mini EV за $4500 майже не втратив в ціні з початку продажів.
За матеріалами: Autoreview
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: