До кінця 2021 року повністю електрична модифікація з’явиться у всіх комерційних фургонів із заводським індексом K9.
У 2021 році PSA Group (Peugeot-Citroen-Opel) представить повністю електричні мінівени Peugeot e-Rifter, Citroën ë-Berlingo, Opel Combo-e Life, Vauxhall Combo-e Life та комерційні фургони Peugeot e-Partner, Citroën ë-Berlingo Van , Opel Combo-e і Vauxhall Combo-e. У процесі переходу на електротягу до всіх цих моделей, що базуються на платформі EMP2, адаптують компоненти сучасної електричної архітектури e-CMP.
Нові електричні фургони та мінівени укомплектують електродвигуном потужністю 136 к.с. (100 кВт) та тяговою батареєю на 50 кВт•год. Бортовий зарядний пристрій нових венів матиме потужність 7.4 кВт при підзрядці від однофазної мережі та 11 кВт від трифазної. Яким буде запас ходу, не поточнюється.
Виробництво електричних компактних фургонів та мінівенів, а також акумуляторних батарей для них налагодять на заводі у Віго (Іспанія), електродвигунів у Тремері (Франція), а шестерні головної передачі виготовлятимуть у Валансьєнні (Франція).
Повністю електричні або плагін-гібридні версії всіх своїх нових моделей PSA Group випускає з 2019 року. У 2020 році електричні версії з’явилися у середніх та великих венів Peugeot, Citroën, Opel та Vauxhall. Електрифікувати всю лінійку концерн планує до 2025 року.
Як раніше повідомляв Autogeek, Porsche показала електричний концепт, який не дійшов до конвеєра.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: