in

Більше 50 років історії: Volkswagen залишає автоспорт заради електричного майбутнього

Автоспортивний підрозділ Volkswagen Motorsport GmbH залучать до розробки моделей ID-сімейства.

Volkswagen оголосив про відхід з автоспорту заради концентрації всіх зусиль на розвитку електричного напрямку. В рамках реорганізації компанії персонал автоспортивного підрозділу буде інтегрований у Volkswagen AG.

Наразі у підрозділі Volkswagen Motorsport GmbH у Ганновері працює 169 чоловік. У найближчі місяці всі вони будуть забезпечені робочими місцями в Volkswagen AG у Вольфсбурзі.

Ноу-хау та технічний досвід, отриманий співробітниками підрозділу в рамках проекту ID.R, використають при розробці нових моделей сімейства ID.

До кінця 2020 року Volkswagen завершить виробництво ралійного Polo GTI R5 для приватних спортивних команд, які беруть участь у змаганнях класу WRC2, та Golf GTI TCR для кільцевих гонок.

При цьому компанія продовжить випуск запчастин для цих автомобілів на довгострокових умовах. Це дозволить їх власникам й надалі брати участь у змаганнях.

«За плечима» Volkswagen Motorsport більш ніж п’ять десятиліть. Серед найбільших досягнень – три перемоги у ралі «Дакар» з Race Touareg (2009-2011), чотири титули чемпіона світу з ралі з Polo R WRC (2013-2016), два титули TCR International з Golf GTI (2016-2017) та три титули чемпіона світу з ралі-кросу з Polo (2017, 2018, 2020).

У 2018 році Volkswagen Motorsport успішно перейшов на електромобільність з повністю електричним ID.R. На рахунку спортпрототипа ID.R п’ять міжнародних рекордів. Серед них абсолютний рекорд по підйому на гору Пайкс-Пік та найкращий час серед електрокарів на «Північній петлі» Нюрбургрингу та на горі Тяньмень у Китаї.

Як раніше повідомляв Autogeek, команда Jaguar Racing показала новий електричний болід Jaguar I-TYPE 5 для участі у перегонах Formula E.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

10 млрд євро – на електромобілі: Audi розширила інвестиції для електрифікації бренду

PSA пішов у наступ: у 2021 році на електротягу переведуть всі легкі комерційні фургони концерну