in

Продажі різко впали: Китай відмовляється від електромобілів з Європи

Зменшення популярності електромобілів Porsche у Китаї розкриває велику проблему для преміальних європейських брендів. Зазначається, що європейські автовиробники втратили 15 відсотків частки ринку в сегменті авто з ціною вище 34 500 доларів за останні три роки.

Поставки Porsche у Китаї впали на 15 відсотків у 2023 році та продовжують погіршуватися цього року, змушуючи дилерів знижувати ціни на електромобілі.

Згідно зі звітом Jiemian News, троє дилерів попросили Porsche компенсувати свої збитки у вигляді субсидій на нове обладнання. Мало того, що дилери не отримали сприятливої ​​відповіді, Porsche China нібито вирішив припинити надсилати їм новий інвентар.

Минулого тижня компанія Porsche та її дилери в Китаї опублікували заяву, в якій говорилося, що вони стикаються з проблемами та працюватимуть разом, щоб знайти ефективні способи реагування на зміни ринку.

З огляду на те, що відповідні тарифи та війни за ціни на електромобілі вже набули чинності, це може означати, що європейським виробникам автомобілів може знадобитися змінити свою стратегію у Китаї.

Загалом, Китай є найбільшим автомобільним ринком у світі як з точки зору попиту, так і пропозиції. У 2023 році кількість зареєстрованих автомобілів у Китаї зросла приблизно до 25,8 мільйона одиниць, що становить приблизно 11 відсотків від усього світу.

За даними Wall Street Journal, поставки Porsche у Китаї в першому кварталі цього року впали на 24% порівняно з роком раніше, тоді як поставки Ferrari також впали на 25% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Mercedes-Benz і BMW також продали менше автомобілів у Китаї в першому кварталі порівняно з минулим роком.

Справа в тому, що китайські електромобілі на домашньому ринку стають не лише доступнішими, їх розглядають як життєздатну альтернативу преміум-сегменту, в якому традиційно домінує Німеччина.

Німецьким брендам як і раніше віддають перевагу покупці автомобілів дорожче 48 300 доларів, але ринок змінюється. Такі компанії, як BMW, Mercedes-Benz і Audi, раніше домінували в сегментах дорожче 34 500 доларів і вище, з 60-відсотковою часткою ринку в 2020 році. Однак лише за три роки ця частка впала до 45 відсотків, частину долі завоювали Tesla, а також BYD і Li Auto.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, роботизований завод Xiaomi з випуску електромобілів може виготовляти нове авто кожні 76 секунд.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

У ефектному кольорі: електромобіль Fiat 500e отримав спецверсію на честь мегаполіса

Більші екрани та новий колір: в Україні розпочались продажі оновленого Nissan Juke