in

Презентовано водневу вантажівку H2 Racing Truck для участі в Дакарі-2022: фото

Компанія Gaussin презентувала гоночну вантажівку H2 Racing Truck, яка розроблювалась у співробітництві з Pininfarina.

Автомобіль працює на водні, має електричний привід та візьме участь у гонках Дакар-2022 у Саудівській Аравії.

Вантажівка задумувалась як демонстрація потужностей воднево-електричного приводу, що розробляється Gaussin. Напрацьований досвід буде використано для розробки лінійки вантажних автівок, запуск яких заплановано на 2022 рік.

“Нові технології, засновані на відновлюваних джерелах енергії, є доступними та зрілими, і вони повинні допомогти прискорити енергетичний перехід. Для Gaussin Group та її партнерів цей проект, який тепер став реальністю, є технологічним досягненням і плодом багаторічної роботи та досвіду в сфері мобільності з нульовими викидами”, – зазначив генеральний директор Gaussin Крістоф Гауссен.

Основою для H2 Racing Truck стало надлегке шасі на модульній платформі власної розробки Gaussin. Модель отримала два двигуни кожен з яких видає 402 к.с. та батарею на 82 кВтгод. Вантажівці не потрібні великі акумулятори, адже вона також оснащена водневими елементами та може перевозити до 80 кг палива.

В умовах гонок, рухаючись зі швидкістю близько 140 км/год, як того вимагають правила, вантажівка зможе проїхати до 250 км між 20-хвилинними зупинками підзарядки.

Серійні вантажівки, над зовнішністю яких працюють в Pininfarina, будуть схожими на гоночний варіант.

“Ми раді бачити в роботі свою першу вантажівку, яка стала результатом спільної праці з Gaussin. При розробці     ми використовували багаторічний досвід у розробці стійкої та інтелектуальної мобільності”, – сказав генеральний директор Pininfarina Сільвіо П’єтро Ангорі.

Серійні версії вантажівки будуть пропонуватись клієнтам у двох комплектаціях із можливістю проїжджати близько 800 км та 400 км.

Як раніше повідомляв Autogeek, вантажівка Geely Long-Range Xinghan H буде доступна у гібридній, електричній та метанольній версіях. На експортних ринках вантажівку Remote Xinghan запропонують під назвою Homtruck. Китайський тягач виглядає набагато футуристичнішим, за американський Tesla Semi. 

По матеріалах: carscoops.com.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

PepsiCo стане першою компанією в світі, до автопарку якої потраплять електровантажівки Tesla Semi

Анонсовано премʼєру електричного кросовера Lotus Type 132: перші подробиці про новинку