in ,

Представлено чергового китайського конкурента Tesla Model S: безіменний седан під маркою IM

Концерн SAIC представив перші розробки нової електромобільної марки IM.

Під маркою IM або Intelligence in Motion («Інтелект у русі») на ринок вийде продукція компанії Zhiji Auto, створеної у 2020 році китайським концерном SAIC в партнерстві з інтернет-гігантом Alibaba та адміністрацією шанхайського району Пудун. Останнім двом належить по 18% акцій.

Zhiji Auto буде займатися випуском просунутих й відносно дорогих електромобілів. Перші моделі IM вже готові, хоча поки й без назв. Поки концерн SAIC представив седан IM, який можна порівняти габаритами з Tesla Model S: 5 метрів у довжину та 1960 мм у ширину.

Головна особливість автомобіля – головна матрична оптика з хитро вигнутими ходовими вогнями. Основні прожектори складаються з п’яти тисяч світлодіодів, які здатні не тільки гнучко змінювати форму світлового пучка, а й проектувати на дорожнє полотно навігаційні підказки для водія.

Також електроседану дісталися двері з сервоприводом, камери заднього виду замість традиційних бічних дзеркал і автопілот, роботу якого забезпечують 15 камер, 12 ультразвукових та 5 міліметрових радарів. Обробку даних, які надходять від цього набору, забезпечує модуль Nvidia Xavier. Над лобовим склом встановлено бортовий відеореєстратор Carlog, який складається з трьох камер, що забезпечують 180-градусний огляд. І автопілот, і відеореєстратор розроблені за участю компанії Alibaba.

Салон оздоблений напіваніліновою шкірою та дерев’яним шпоном. Практично всю передню панель займає широкоформатним дисплей діагоналлю 39 дюймів. Ще один «планшет» встановлено у центральному тунелі.

Седан IM оснащений двома електродвигунами (по одному на осі) сукупної віддачою 544 к.с. та 700 Нм крутного моменту. З місця до 100 км/год електромобіль прискорюється за 3.5 секунди.

Новинка укомплектована літій-іонною батарею, розробленою спільно з компанією CATL. Замість графіту у ній використано кремній, що дозволило підвищити ємність. За словами розробників, з батареєю ємністю 115 кВт∙год седан зможе проїжджати до 870 км без підзарядки. Також запропонована батарея ємністю 95 кВт ∙ год. Пізніше обіцяють акумулятор більшої місткості.

Крім звичних зарядних роз’ємів, седан оснащений індукційною бездротовою зарядкою потужністю 11 кВт: приймальний пристрій встановлено під дном кузова.

Також заявлені адаптивні амортизатори, розроблені за участю фахівців формульної команди Williams, та гальмівна система Brembo.

Серійне виробництво та старт продажів безіменного електроседана заплановані на кінець 2021 року. У 2022 році очікується електричний кросовер, повнорозмірний макет якого продемонстрували під час презентації «первістка». Передбачається, що технічно він буде уніфікований з седаном.

Як раніше повідомляв Autogeek, новий електромобіль SAIC R-Aura розпізнаватиме водія за обличчям.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Ще один крок до «зеленого» транспорту: у Франції побудують водневе підприємство

У три рази більше електромобілів: Volvo збільшить обсяги виробництва через великий попит