in ,

Повноцінна електрична версія та салон з перероблених матеріалів: яким буде друге покоління Kia Niro

Повноцінна електрична версія та салон з перероблених матеріалів: яким буде друге покоління Kia Niro

На ринку кросовер нового покоління запропонують у гібридній, плагін-гібридній та повністю електричній версіях, але першим вийде гібрид.

Подробицями про друге покоління моделі Kia поділилися напередодні офіційного старту продажів, хоча дебютний показ кросовера відбувся ще 25 листопада 2021 року на автосалоні у Сеулі.

Новий Niro вийшов на 65 мм довшим та на 20 мм ширшим за попередника і тепер досягає 4420 мм у довжину та 1825 мм у ширину. Розмір колісної бази збільшився на 20 мм (до 2720 мм), тоді як висота (1545 мм) та коефіцієнт аеродинамічного опору Cd (0/29) залишилися незмінними.

Повноцінна електрична версія та салон з перероблених матеріалів: яким буде друге покоління Kia Niro

Об’єм багажного відділення зріс до 451 літра. Домогтися збільшення у 15 літрів вдалося за рахунок перенесення штатного 12-вольтового акумулятора з багажника під сидінням заднього ряду.

В оздобленні інтер’єру широко використані матеріали із переробки. Зокрема, стеля зашита текстилем із перероблених шпалер, а сидіння – з листя евкаліпту. Салон укомплектовано двоспицевим кермом та двома 10,5-дюймовими дисплеями (панель приладів та мультимедійка), об’єднаними в один блок. Вся необхідна водієві інформація виводиться на 10,0-дюймовий проекційний екран на лобовому склі. Контурне підсвічування салону доступне у 74 відтінках.

Повноцінна електрична версія та салон з перероблених матеріалів: яким буде друге покоління Kia Niro

Базовим призначено «звичайний» гібрид. Саме він вийде на ринок першим. Такий Kia Niro укомплектований бензиновим атмосферним двигуном 1.6 GDI із нового сімейства Smartstream віддачею 105 к.с. та 144 Нм. Колишній 44-сильний електромотор вбудовано у модернізований шестиступінчастий «робот» із двома зчепленнями. Сукупна потужність силової установки складає ті ж 141 к.с., що й у моделі першого покоління. Привід виключно передній. Інформації про тягову батарею немає.

Витрата палива заявлена на рівні 4,8 л на 100 км за корейським стандартом. Для порівняння, у першого Niro вона – 5 л на 100 км. Крім того, у їздової електроніки з’явився новий режим – Greenzone Drive Mode. Виходячи з даних навігатора, система автоматично переходить на електротягу в зелених зонах. За бажанням власник може самостійно розширити список таких зон. Також у стандартне оснащення кросовера включений автопаркувальник з дистанційним керуванням з ключа та дві бортові камери (спереду та ззаду), записи з яких можна зберігати на смартфон або у пам’ять мультимедійної системи.

Повноцінна електрична версія та салон з перероблених матеріалів: яким буде друге покоління Kia Niro

У Південній Кореї продажі гібридного Kia Niro другого покоління розпочнуться наприкінці січня.  Плагін-гібрид і електромобіль з’являться трохи пізніше.

Як раніше повідомляв Autogeek, Kia EV6 виявився ефективнішим за Hyundai Ioniq 5.

За матеріалами: Kia

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Повноцінна електрична версія та салон з перероблених матеріалів: яким буде друге покоління Kia Niro
Subaru представив електричний концепт STI E-RA потужністю 1073 к.с. для встановлення рекорду на "Нюрбургринзі"

Subaru представив електричний концепт STI E-RA потужністю 1073 к.с. для встановлення рекорду на “Нюрбургринзі”

Не гонками єдиними: Porsche Taycan дебутює у Formula E як новий автомобіль безпеки

Не гонками єдиними: Porsche Taycan дебутює у Formula E як новий автомобіль безпеки