Компанія Maserati представила електричний родстер GranCabrio Folgore, що створений на шасі раніше представленого купе GranTurismo Folgore на електротязі.
Відомо, що електромобіль оснащений трьома електродвигунами з постійними магнітами, кожен з яких має власний інвертор з карбіду кремнію. Два з них знаходяться ззаду, і один – на передній осі. Кожен з них може підтримувати до 300 кіловат потужності, що означає теоретичну пікову потужність 900 кВт (1207 кінських сил).
На жаль, батарея не може забезпечити таку кількість енергії. Саме тому електромобіль від Maserati заявила про максимальну потужність новинки у 818 к.с. у режимі MaxBoost. За замовчуванням на колеса передається 751 к.с.
Акумулятор являє собою Т-подібний літій-іонний блок, розташований між і позаду пасажирів. Це забезпечує класичні пропорції GranCabrio. Тягова батарея має ємність у 92,5 кВт*год, але використовується лише 83 кВт*год. Це означає, що Maserati обмежує максимальну напругу заряду — і, можливо, мінімальну напругу розряду — кожного елемента, що, швидше за все, подовжить термін її служби.
При рекуперативному гальмуванні батарея може поглинати вражаючі 400 кВт протягом короткого часу. Електромобіль також підтримує швидкісну зарядку потужністю до 270 кВт.
Цікаво, що Maserati, здається, сумнівається в наявності зарядних станцій, які можуть підтримувати 800-вольтову архітектуру авто. Новинка здатна проїжджати на одному заряді батареї близько 447 км.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електричний кросовер Maserati Grecale Folgore приїде в Україну.