Компанія Maserati представила електричний родстер GranCabrio Folgore, що створений на шасі раніше представленого купе GranTurismo Folgore на електротязі.
Відомо, що електромобіль оснащений трьома електродвигунами з постійними магнітами, кожен з яких має власний інвертор з карбіду кремнію. Два з них знаходяться ззаду, і один – на передній осі. Кожен з них може підтримувати до 300 кіловат потужності, що означає теоретичну пікову потужність 900 кВт (1207 кінських сил).
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2024/04/2024-maserati-grancabrio-folgore-4-1024x576.jpg)
На жаль, батарея не може забезпечити таку кількість енергії. Саме тому електромобіль від Maserati заявила про максимальну потужність новинки у 818 к.с. у режимі MaxBoost. За замовчуванням на колеса передається 751 к.с.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2024/04/2024-maserati-grancabrio-folgore-2-1024x576.jpg)
Акумулятор являє собою Т-подібний літій-іонний блок, розташований між і позаду пасажирів. Це забезпечує класичні пропорції GranCabrio. Тягова батарея має ємність у 92,5 кВт*год, але використовується лише 83 кВт*год. Це означає, що Maserati обмежує максимальну напругу заряду — і, можливо, мінімальну напругу розряду — кожного елемента, що, швидше за все, подовжить термін її служби.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2024/04/2024-maserati-grancabrio-folgore-1-1024x576.jpg)
При рекуперативному гальмуванні батарея може поглинати вражаючі 400 кВт протягом короткого часу. Електромобіль також підтримує швидкісну зарядку потужністю до 270 кВт.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2024/04/2024-maserati-grancabrio-folgore-3-1024x576.jpg)
Цікаво, що Maserati, здається, сумнівається в наявності зарядних станцій, які можуть підтримувати 800-вольтову архітектуру авто. Новинка здатна проїжджати на одному заряді батареї близько 447 км.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електричний кросовер Maserati Grecale Folgore приїде в Україну.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: