Китайський виробник електроніки показав свій перший серійний електромобіль. Новинкою став седан під назвою Xiaomi SU7.
При довжині авто у 4997 мм і колісній базі у 3000 мм новинка має коефіцієнт супротиву повітря на рівні 0,195. Модульна архітектура Modena сумісна як з 400-, так і з 800-вольтовою електрикою. На вибір покупцям запропоновано кілька конфігурацій приводів і потужності силової установки, які зухвало називаються V6, V6s і V8s.
Базовий електромобіль V6 має один двигун потужністю 295 к.с. і 400 Нм крутного моменту, що передаються виключно на задні колеса. Новинка здатна розганятись з місця до 100 км/год за 5,3 секунди. Авто у базовій версії може проїжджати до 668 км завдяки батареї ємністю 73,6 кВт*год.
Флагманська модифікація V8s – це двомоторний варіант з сумарною потужністю у 664 к. с., якому під силу за 2,8 секунди розганятись від 0 до 100 км/год, а максимальна швидкість новинки складає 265 км/год. На “восьмициліндровій” модифікації встановлено акумулятор ємністю 101 кВт*год, якого вистачає на 800 км.
Не дивно, що враховуючи історію Xiaomi, SU7 у салоні має 16,1-дюймовий центральний сенсорний екран. На машині також встановлений лідар, кілька камер і радар, які забезпечують автоматизоване паркування, але з часом зможуть забезпечувати і один з рівнів автопілоту.
Єдина річ, яку Xiaomi поки ще тримає у секреті – це ціна новинки. Хоча генеральний директор Лей Цзюнь визнав, що машина не буде дешевою. Зазначається, що ціни будуть оголошені протягом наступних кількох місяців.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, в Xiaomi оголосили плани з виробництва електромобілів – за три роки планують зібрати 900 000 одиниць.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: