in

Постачальник акумуляторів для електромобілів Tesla та NIO побудує новий завод за $2,1 млрд

Постачальник акумуляторів для електромобілів Tesla та NIO побудує новий завод за $2,1 млрд

Новий виробничий майданчик CATL з’явиться у місті Ічунь, провінця Цзянси на заході Китаю.

Рамкові угоди про стратегічну співпрацю з урядом провінції Цзянси та муніципальним урядом Ічунь компанія CATL (Contemporary Amperex Technology Company Limited) підписала у липні цього року. За умовами угоди, найбільший китайський виробник акумуляторів для електротранспорту повинен побудувати в Ічуні нову базу з виробництва літієвих батарей та відповідну базу з виробництва матеріалів для них.

Як заявили у CATL, реалізація проєкту дозволить задовольнити потреби зростаючого ринку електромобілів та забезпечити довгостроковий стабільний розвиток компанії.

Під забудову виділена ділянка площею близько 870 000 квадратних метрів. Завершити будівництво заводу планують за 2,5 роки. Фінансування об’єкту, а це $2,1 млрд компанія бере на себе.

Постачальник акумуляторів для електромобілів Tesla та NIO побудує новий завод за ,1 млрд

За даними дослідницької компанії SNE Research, в першій половині 2021 року обсяг випущених світовими виробниками батарей склав 115 ГВт•год, що на 156% більше, ніж у 2020-му. Частка CATL у загальній кількості – 34 ГВт•год або 30% ринку, що дозволяє компанії й надалі залишатися світовим лідером в області поставки акумуляторних батарей для електромобілів.

За даними самої компанії, у першому півріччі на потужностях CATL випущено 65 ГВт•год акумуляторних батареї та понад 60 ГВт•год систем зберігання енергії. При цьому потужності використовувалися на 92%. Очікується, що до кінця 2021 року компанії вдасться довести поставки літієвих батарей до 100 ГВт•год.

Постачальник акумуляторів для електромобілів Tesla та NIO побудує новий завод за ,1 млрд

Як повідомила минулого тижня China Automotive Battery Innovation Alliance, в серпні частка CATL на китайському ринку склала 6,5 ГВт•год (51,7% ринку), а з січня по серпень – 37,9 ГВт•год (49,7%).

Минулого тижня про підписання п’ятирічної рамкової угоди з CATL на поставку акумуляторних комірок з 2022 по 2026 рік оголосила компанія Chongqing Sokon. Нагадаємо, що Huawei вибрала кросовер Seres SF5, який випускає Chongqing Jinkang New Energy (дочка Chongqing Sokon) для продажів на своєму каналі. Точні обсяги закупівель аккумуляторів на 2022 рік буде визначено додатковою угодою. У разі її непідписання до кінця поточного року, CATL поставить Jinkang тягові батареї сукупною потужністю 10 ГВт•год.

Як раніше повідомляв Autogeek, акумуляторний гігант CATL переходить на випуск новітніх натрієво-іонних батарей.

За матеріалами: cnevpost

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Постачальник акумуляторів для електромобілів Tesla та NIO побудує новий завод за $2,1 млрд
Xiaomi придбає німецький автомобільний бренд Borgward, щоб обійти китайські закони

Xiaomi придбає німецький автомобільний бренд Borgward, щоб обійти китайські закони

“Викради тачку у FAVBET”. Стартує третя хвиля промо-заходу з розіграшем 21 авто

“Викради тачку у FAVBET”. Стартує третя хвиля промо-заходу з розіграшем 21 авто