Індійський стартап Mean Metal Motors (MMM) розробляє електромобіль з «гібридним» шасі та сидіннями, які приймають форму тіла водія.
На даний час електричне купе Azani існує тільки «на папері», але, зі слів авторів, воно стане першим індійським гіперкаром. Конструкція автомобіля представлятиме собою карбоновий монокок на алюмінієвій просторовій рамі. Підвіска – подвійні поперечні важелі з адаптивними амортизаторами.
Попередньо, потужність силової установки досягне 1000 к.с. Крутний момент буде таким же – 1000 Нм. З місця до 96 км/год Azani зможе розганятися всього за 2,1 секунди та розвиватиме максимальну швидкість 354 км/год. Ємність тягової батареї – 120 кВт•год. Розрахунковий запас ходу – 523 км.
Бічні перевантаження в поворотах досягнуть 2 g. Для порівняння, при зльоті звичайного авіалайнера пасажири в салоні відчувають перевантаження 1,5 g, а гранично допустиме значення перевантажень для цивільних літаків за міжнародними нормами становить 2,5 g.
Також у списку обіцяного сидіння, здатні приймати форму тіла людини, дисплеї з доповненою реальністю, просунута система телематики та оновлення програмного забезпечення «по повітрю». Безпеку пасажирам забезпечать карбон-керамічні гальма, адаптивний круїз-контроль, моніторинг «сліпих зон» та екстрене автоматичне гальмування.
Щодо термінів появи робочого прототипу і тим більше серійного автомобіля, у MMM передбачливо змовчали. При цьому повідомляється, що гіперкар виробляти муть методом вузлового складання на декількох невеликих заводах. Передбачається, що це дозволить знизити вартість купе в чотири рази у порівнянні з аналогами, виробленими традиційними методами, та отримувати удвічі більше прибутків.
Чи вдасться MMM здійснити свій план, покаже час. Перший проект стартапу, який позиціонувався як перший індійський суперкар, дійшов лише до стадії макету.
Як раніше повідомляв Autogeek, електричний гіперкар Rimac C_Two отримав нову назву та пішов у серію.
За матеріалами: Mean Metal Motors
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: