in ,

Понад 400 км без підзарядки: китайський “жіночий” електромобіль з’явиться в Європі

В Китаї новий електрохетчбек BYD Haitun оцінили від 110 000 до 130 000 юанів ($17 000-20 100), європейські ціни поки не озвучені.

До Європи BYD Haitun приїде під назвою Dolphin. Точні терміни старту європейських продажів не називаються. Відомо, що першим ринком нового електричного хетчбека стане Китай, де продажі почнуться восени цього року. На рідному ринку новинці доведеться конкурувати з електричною «гарною кішкою» Ora Haomao та гібридним «червоним кроликом» Haval Chitu HEV дочірніх марок автоконцерну Great Wall.

Офіційна прем’єра BYD Haitun / Dolphin відбулася в рамках China Digital Entertainment Expo & Conference (ChinaJoy), найбільшої у КНР та Азії виставки у сфері комп’ютерних ігор та цифрових розваг, яка пройшла у Шанхаї з 31 червня по 3 серпня. Там же були озвучені попередні ціни та деяка технічна інформація електрохетчбека.

Основна цільова аудиторія «Дельфіна» – жінки. Саме на них орієнтована кольорова палітра моделі. На ринку електрохетчбек запропонують у п’яти відтінках кузова. Всі вони будуть контрастувати з темним капотом. Дизайн електромобіля належить головному дизайнерові BYD Вольфгангу Еггеру, який раніше відповідав за зовнішність автомобілів Audi.

Це перша модель марки, побудована на новій 800-вольтової платформі для електромобілів «e-platform 3.0». Хетчбек запропонують у двох версіях, які відрізняються, як зовні, так і габаритами: 4070 та 4125 мм. Споряджена маса автомобілів – 1285 та 1405 кг відповідно. Решта габаритів ідентичні: ширина – 1770 мм, висота – 1570 мм, колісна база – 2700 мм.

Хетчбек використовує літій-залізо-фосфатну (LFP) батарею власної розробки BYD – Blade Battery, презентовану компанією у березні 2020 року. У «короткій» версії BYD Haitun/Dolphin ємність блоку становить 30,72 кВт•год, у «довгої» – 44,92 кВт•го. Запас ходу – 301 та 405 км відповідно.

Обидві модифікації укомплектовані одним мотором віддачею 95 к.с. та 180 Нм крутного моменту, здатним розігнати хетчбек до максимальних 150 км/год не залежно від версії.

Оформлений у морській стилістиці салон оздоблено текстилем двох видів, що відрізняють міцною або «ніжною» текстурою. Відтінків – п’ять, як і у кузовний палітрі. У стандартній комплектації триспицеве кермо, два «барабанних» блоки кнопок, цифрова панель приладів та мультимедійна система (діагоналі екранів не уточнюються).

Як раніше повідомляв Autogeek, BYD планує відмовитися від ДВЗ та стати новим «зеленим» брендом.

За матеріалами: Auto Sina

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Яким буде електромобіль Volvo XC40 Recharge для українського ринку: стали відомі ціни і комплектації

Електромобіль-бестселер Renault ZOE знімуть з виробництва: стала відома причина