Старт серійного виробництво Ioniq 5 очікується до кінця 2021 року.
Представлений кілька днів тому електричний кросовер Ioniq 5 викликав справжній ажіотаж на рідному ринку марки. Тільки за добу бажання придбати новинку висловили 23 760 корейців, а компанія навіть ще не почала серійне виробництво моделі.
У Hyundai такий інтерес до Ioniq 5 пояснюють уважним ставленням до запитів та очікуванням покупців, просторим салоном і наявністю підтримки швидкісної зарядки від 800-вольтових терміналів потужністю до 350 кВт. Крім того, завдяки вбудованій функції V2L (Vehicle to Load) кросовер зможе «ділитися» енергією з побутовими електроприладами потужністю до 3,5 кВт.
Все це в поєднанні з ретро-дизайном, дев’ятьма кольорами кузова, салоном-трансформером у чотирьох варіантах оздоблення та можливістю вибору однієї з чотирьох модифікацій й вилилося у рекордну кількість попередніх замовлень.
На ринку Ioniq 5 запропонують в двох задньо- та двох полнопривідних версіях, які відрізняються потужністю силової установки та запасом ходу. Поки доступні тільки версії Standard Range та Long Range, з заднім або повним приводом. Ємність акумуляторної батареї – 58 та 72,6 кВт•год відповідно. Потужність силових установок варіюється від 170 до 306 к.с. Максимальний запас ходу – 480 км у випробувальному циклі WLTP.
У Південній Кореї цінник електрокросовера Hyundai Ioniq 5 стартує від $46 750, в Європі – від $50 900.
Як раніше повідомляв Autogeek, перший кросовер марки Ioniq презентовано офіційно.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: