in

Поблизу України: гібридний кросовер Jeep Avenger 4xe надійшов у виробництво

Автомобільний завод Stellantis у місті Тихи, Польща, офіційно запустив виробництво кросовера Jeep Avenger 4xe з повним приводом. Першим випущеним автомобілем став Jeep Avenger з ексклюзивної спеціальної серії The North Face Edition. Автомобілі такої серії будуть випущені у кількості лише 4806 одиниць – як символ висоти гори Монблан, найвищої гірської вершини в Європи.

Компактний кросовер Jeep Avenger був доданий до виробничого портфоліо автомобільного заводу у січні 2023 року. Новий Jeep Avenger 4xe доступний у трьох виконаннях: комплектаціях Upland та Overland, а також ексклюзивній версії The North Face Edition. Усі варіанти автомобіля оснащені силовою установкою 4xe.

Основою силової установки виступає система Hybrid 48V, що включає в себе бензиновий 1,2-літровий турбодвигун у поєднанні з двома електромоторами потужністю 21 кВт кожен, які розташовані попереду та позаду, а також 48-вольтовий акумулятор для живлення електромоторів.

Нова гібридна силова установка Jeep Avenger 4xe пропонує на 36 к.с. більше потужності та на 25 Нм більше крутного моменту, ніж має Jeep Avenger e-Hybrid з переднім приводом. Таким чином, Jeep Avenger 4xe має сумарну потужність на рівні 136 к.с. та може розганятись від 0 до 100 км/год за 9,5 секунди.

Окрім збільшеної потужності, новий Jeep також пропонує покращені позашляхові якості. Наприклад, автомобіль може похизуватись оптимізованими бамперами з покращеними показниками кутів геометричної прохідності на бездоріжжі: кут в’їзду – 22 градуси, кут рампи між осями – 21 градус, кут з’їзду – 35 градусів. Кліренс було додатково збільшено на 10 мм й тепер він становить 210 мм, а глибина броду може сягати 400 мм.

Найбільш унікальним компонентом силової установки є окремий електромотор та редуктор з передавальним числом 22,7:1, що встановлені на задній осі. Залежно від вибраного режиму руху, на низьких швидкостях (до 30 км/год) підтримується привод на всі чотири колеса 4х4 та постійний розподіл крутного моменту 50:50 між осями. Під час руху на середніх швидкостях (від 30 до 90 км/год), привод задньої осі вмикається лише за потреби – наприклад, під час пробуксовування коліс передньої осі. Нарешті, за умови руху на високих швидкостях (понад 90 км/год), задній електромотор взагалі відключається.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, в Україні стартували продажі електричного кросовера Jeep Avenger.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Під загрозою випуск електромобілів: Stellantis зупиняє два автозаводи через дії Трампа

За $449 000: класичний Ford Bronco перетворили на швидкісний електромобіль