in ,

Опубліковано ТОП-10 електромобілів із найшвидшою зарядкою: на першому місці Porsche Taycan

«Десятку» найкращих сформували переважно німецькі та південнокорейські електромобілі.

Британський веб-сайт Uswitch, який дозволяє споживачам порівнювати ціни на ряд послуг у галузі енергетики, особистих фінансів, страхування та зв’язку, опублікував ТОП-10 спортивних електромобілів із найшвидшою зарядкою. Він складений на основі заявлених виробниками даних про час заряджання від звичайних та швидкісних терміналів. У першому випадку – це трифазна мережа, у другому – з’єднання – CCS (350 кВт постійного струму).

Також експерти Uswitch провели власне дослідження 55 електричних спорткарів, щоб з’ясувати, який із них заряджається найшвидше. Увага приділялася й швидкісним характеристикам кожного автомобіля.

Перше місце у ТОП-10 спортивних електромобілів із найшвидшою зарядкою дісталося Porsche Taycan Plus із загальним балом 8,8, де результат автомобіля визначено за середніми показниками звичайної та швидкісної зарядки по 10-бальній шкалі. Німецький фастбек показав хороші результати в обох категоріях, а швидкість поповнення його батареї при підключенні до швидкої зарядки виявилася найвищою – на 1046 км шляху за 60 хвилин.

Нагадаємо, що у січні 2022 року Porsche Taycan побив рекорд швидкості зарядки електромобілів у пробігу від одного узбережжя Америки до іншого. Проїхавши 4562 км від будівлі мерії Нью-Йорка до будівлі мерії Лос-Анджелеса, електромобіль провів біля зарядних станцій 2 години 26 хвилин та 48 секунд. Цей результат занесений до Книги рекордів Гінесса й він майже на п’ять годин кращий за попередне досягнення, встановлене восени 2021 року новим Kia EV6 – 7 годин 10 хвилин та 1 секунда.

Цікаво, що саме Kia EV6 у версії Long Range 2WD став другим у ТОПі британського сайту. Середній бал південнокорейського електромобіля – 8,55. Від звичайної зарядки за годину батарея автомобіля поповнюється на 51,5 км, від швидкісного терміналу – на 1046 км.

Третє місце з результатом 8,37 балів за Mercedes EQS 580 4Matic. За годину батарея ліфтбека поповнюється на 53 км від звичайної трифазної мережі та на 788 км від швидкісного терміналу.

Четверта сходинка дісталася Tesla Y Long Range Dual Motor – 8,25 бала, 55 км та 595 км відповідно.

Замикає п’ятірку найкращих Hyundai IONIQ 5 Long Range 2WD із загальним балом 8,14 із 10 можливих. Година підключення південнокорейського електромобіля до швидкісної зарядки дозволяє проїхати 933 км.

Також до «десятки» увійшли: Audi e-tron GT quattro (7,92), Polestar 2 Long Range (7,79), BMW i4 M50 (7,57), Volkswagen ID.3 Pro Performance та CUPRA Born 150 кВт – по 7,16 балів.

Як раніше повідомляв Autogeek, художник створив унікальний електромобіль Porsche Taycan Cross Turismo.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Яким буде електричний позашляховик Cupra Tavascan: дизайн оновили перед початком виробництва

Від 2,8 с до “сотні”: експерти визначили топ-10 серійних електромобілів з найкращим прискоренням