Компанія Porsche розповіла про нові функції електромобіля Taycan, які будуть доступні для замовлення в Європі з середини вересня, а в продажу з’являться в середині жовтня.
Адаптивну пневмопідвіску вирішили забезпечити системою Smartlift, що автоматично підвищує кліренс на повторюваних нерівностях, наприклад “лежачих поліцейських”, і знижує дорожній просвіт на магістралі. У число опцій за запитом (Functions on Demand – FoD) додано кольоровий проекційний дисплей. Він поділяється на два екрани (основний плюс тимчасовий) і показує вибрані користувачем дані. Також до FoD відтепер належить бортова зарядка змінного струму потужністю 22 кВт: вона справляється із завданням вдвічі швидше, ніж поточний штатний пристрій на 11 кВт.
У список FoD включені активний путівник PIRM (Porsche Intelligent Range Manager) ціною 398,69 євро (або 10,72 євро на місяць), підсилювач керма Power Steering Plus за 320,71 євро (оренди немає), моніторинг розмітки Active Lane Keep Assist і активний круїз-контроль InnoDrive.
Дві останні функції можна купити назавжди, заплативши 808 євро за кожну, або орендувати за 19,5 євро на місяць.
Новий сервіс Plug & Charge спрощує зарядку електрокара і її оплату: досить під’єднати кабель і довіритися автоматиці. Сумісний термінал сам ідентифікує Taycan, оскільки між машиною і інфраструктурою виникає зв’язок, захищений шифруванням від несанкціонованого доступу.
Платежі обробляються без участі клієнта. Plug & Charge вже працює на станціях Ionity в Німеччині, Норвегії, Данії, Швеції, Фінляндії, Італії та Чехії. Ще 12 європейських країн приєднаються до системи на початку 2021 року. Тоді ж функція буде доступна в Північній Америці завдяки мережам Electrify America і Electrify Canada.
Потужність зарядки на “швидкісних” станціях, таких як Ionity, тепер можна примусово обмежити з 270 кВт приблизно до двохсот, якщо клієнт нікуди не поспішає. Таким способом продовжується термін служби акумулятора і знижуються загальні втрати потужності.
Як раніше повідомляв Autogeek, електромобілі Porsche Taycan Turbo S здатні до надзвичайного прискорення. Власник одного з таких електромобілів вирішив перевірити це на власному прикладі й розігнав автівку на автобані до 267 км/год.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: