Компанія Opel представила оновлений логотип, власний шрифт та новий фірмовий колір.
Німецька марка Opel піддалася модному віянню та слідом за BMW, Volkswagen і Nissan змінила колишній тривимірний логотип на двомірний. У компанії вважають, що нове лого символізує перехід у епоху інновації та мобільності. У його розробці брали участь фахівці агентства VELOCITY McCANN. Основний акцент дизайнери зробили на фірмову блискавку, фактурність якої підкреслює тонкий обід.
Також компанія представила новий фірмовий шрифт «Opel Next», розроблений спільно з Monotype у трьох варіантах: світлий, звичайний та жирний. На думку авторів, ці шрифти ідеально поєднуються один з одним та забезпечують послідовне повідомлення. «Opel Next» буде використовуватися для написання назви марки.
Ще одне нововведення – новий корпоративний колір: білий колір замінили неоново-жовтим, який символізує нову електричну епоху. Вперше він з’явився на концепт-карі Opel GT Experimental, а тепер офіційно включений до брендбуку компанії.
Першим новий фірмовий стиль приміряють оновлений кросовер Opel Crossland та новий Opel Mokka, які вийдуть на ринок у першій половині 2021 року. Також він буде впроваджуватися на сайти, у поліграфічну та рекламну продукцію марки.
«Новій ері потрібні сучасні бренди, а сучасним брендам потрібен чіткий дизайн. За допомогою нових елементів бренду ми висловлюємо наше прагнення бути самобутніми, прогресивними, відкритими для нового та відкритими для майбутнього», – пояснив глобальний керівник відділу маркетингу Opel/Vauxhall Патрік Фурніол.
Як раніше повідомляв Autogeek, німці відродять Opel Monza в якості шикарного електричного кросовера.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: