in

Ілон Маск потрапив в аварію на електромобілі: це приховували більше року

Ілон Маск потрапив в аварію на електромобілі: це приховували більше року

Засновник компанії Tesla Ілон Маск розбив електромобіль.

Один з найбагатших людей світу не справився з керуванням електричним Arcimoto FUV.

Сталось це ще восени 2019-го, проте генеральний директор Arcimoto Марк Фронмайер розповів про це тільки зараз.

За його словами, розбитий транспортний засіб належав інвестору з Кремнієвої долини Адео Рессі. Ілон Маск застрибнув на водійське сидіння, але не справився з управлінням і врізався в першу ж цегляну стіну, яка трапилась на його шляху. На щастя, він не постраждав.

“Ілон став першим хто розбив Arcimoto, серійну версію Arcimoto”, – зазначив Марк Фронмайер.

Ілон Маск потрапив в аварію на електромобілі: це приховували більше року

За останній рік компанія зібрала 130 автівок на своєму заводі в штаті Орегон. В наступні два роки автовиробник планує збільшити свої потужності до 50 000 машин в рік.

На відміну від більшості електромобілів, FUV не має класичних чотирьох коліс. Він має дизайн головоломки з одним заднім колесом та напівзакритою кабіною.

Одночасно авто може перевозити двох пасажирів. Поїздка на FUV це щось середнє між їздою на байку і автомобілі. Максимально модель розганяється до 121 км/год і має запас ходу в 165 км.

Ілон Маск потрапив в аварію на електромобілі: це приховували більше року

Вартість Arcimoto складає 17 900 доларів, але автовиробник планує знизити цю суму до 12 000 доларів після того, як досягне бажаного об’єму виробництва.

Як раніше повідомляв Autogeek, Arcimoto презентувала свою першу модель FUV два роки назад. Тоді лозунгом для трицикла з електричним приводом обрали вираз “Хай почнуться веселощі!”.

По матеріалах: electrek.co.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Ілон Маск потрапив в аварію на електромобілі: це приховували більше року
Український ринок нових автомобілів пішов у "коронавірусне" піке: статистика листопада 2020

Український ринок нових автомобілів пішов у “коронавірусне” піке: статистика листопада 2020

Opel змінює логотип та фірмовий колір, щоб бути "ближче" до електромобілів

Opel змінює логотип та фірмовий колір, щоб бути “ближче” до електромобілів