Фотографи помітили новий прототип електромобіля Hyundai Ioniq 5 під час тестування на дорогах загального користування в камуфляжі.
Електричний прототип має перенесені датчики паркування та більший повітрозабірник на переважно закритому передньому бампері. Світлодіодні фари виглядають ідентично поточній моделі, як і решта кузова, за винятком заднього бампера. Цікаво, що інтер’єр прототипу також був прихований, натякаючи на можливі оновлення салону електромобіля.
Hyundai Ioniq 5 виробляється майже три роки. Це означає, що планове оновлення можна очікувати у 2025 році.
Поточний Ioniq 5 доступний з акумуляторною батареєю ємністю 58, або 77,4 кВт*год, у версіях із заднім, або повним приводом і електромоторами потужністю від 168 до 321 к.с. залежно від конфігурації. Крім того, покупцям доступний флагманський Ioniq 5 N з більшою батареєю на 84 кВт*год і сумарною потужністю в 641 к.с. Очікується, що технічні характеристики моделі не сильно зміняться під час можливого оновлення в середині життєвого циклу.
Hyundai Ioniq 5 став першою моделлю, яка базується на архітектурі E-GMP. Нещодавно компанія анонсувала наступне покоління інтегрованої модульної архітектури (IMA), яка ляже в основу 13 нових електромобілів Hyundai, Kia та Genesis до 2030 року, ймовірно, включно з наступником Ioniq 5, коли він з’явиться наприкінці десятиліття.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, король дрифту Кеїчі Цучия покаже майстер-клас на Hyundai Ioniq 5 N.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: