Найближчого десятиліття електрифікації піддасться вся R-лінійка Audi.
«Нашим наступним завданням буде трансформація сегмента R. Сегмент R стане повністю електричним. Це наше завдання на найближче десятиліття», – заявила в інтерв’ю Roadshow голова відділу маркетингу продукції Audi Sport Лінда Курц.
Наразі головною моделлю Audi Sport є суперкар R8, але поки що не відомо, чи побачить світ R8 наступного покоління. Можливо, роль флагмана дістанеться новій моделі, але, зі слів Курц, обов’язково повністю електричній.
До 2026 електрифікована або повністю електрична версія буде у 80% RS-моделей Audi. Спортивний підрозділ уже розпочав їх електрифікацію. Зокрема, вже вийшов електричний RS e-tron GT. Наразі, це єдиний електромобіль підрозділу Audi Sport.
Суперседан укомплектований двома електродвигунами, які видають 590 к.с. у звичайному режимі та 637 к.с. у режимі Overboost. Максимальний крутний момент – 829 Нм. Ємність тягової батареї – 93 кВт•год.
Як заявляють в Audi, з місця до 96 км/год RS e-tron GT quattro прискорюється за 3,1 секунди та розвиває максимальну швидкість 250 км/год. За оцінками EPA (агентство з охорони навколишнього середовища США) запас ходу суперседана становить 373 км.
Нагадаємо, що прем’єра електричного Audi R8 e-tron відбулася ще у 2015 році. Електромобіль вартістю 1 млн євро був доступний лише у Європі. Через рік модель зняли з виробництва, реалізувавши менше 100 одиниць.
У 2021 році Audi R8 «відродився», але вже як модель з бензиновим мотором V10 Performance і заднім або повним приводом. До 2025 року, коли, як очікується, набудуть чинності стандарти Євро-7, німцям доведеться повернутися до «батарейної» R8.
Як раніше повідомляв Autogeek, яким може бути електричний флагман Audi A8 e-tron.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: