Інженери Боббі Сінгх і Філ Вагенхайм об’єдналися, щоб створити електричну версію класичного Porsche 911. Партнери назвали власну фірму з модернізації класичних авто дещо таємничо – Sacrilege Motors.
Їх перший витвір – це електрифікована модель Porsche 911 1992 року випуску. Цікаво, що у електромобіль перетворили не звичайний родстер, а рідкісну лімітовану версію America з тиражем всього у 250 екземплярів.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2023/08/2023-sacrilege-motors-1992-porsche-911-america-roadster-ev-2-scaled-1-683x1024.webp)
“Ми мали намір зберегти душу Porsche 911 і знайомство з його водінням, додавши при цьому високопродуктивну силову установку, яка не потребує обслуговування”, – сказав Вагенхайм.
Відомо, що електродвигун, запозичений у Tesla Model S, видає 500 к.с. та 500 Нм, що дозволяє розганяти класичне авто від 0 до 100 км/год менш ніж за чотири секунди. Тяговий акумулятор ємністю 62 кВт*год забезпечує запас ходу в 322 км. При цьому вага родстера складає всього 1450 кг.
Спорткар також оснащений диференціалом обмеженого тертя, гальмівними дисками Brembo Performance та амортизаторами Penske Race.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2023/08/2023-sacrilege-motors-1992-porsche-911-america-roadster-ev-3-scaled-1-683x1024.webp)
“Наша пристрасть до автомобілів Porsche має першочергове значення для цього проекту. Нашою кінцевою метою було збереження найкращих характеристик керованості 911, при цьому зменшивши вплив на навколишнє середовище”, – сказав Сінгх.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, виробництво повністю електричного Porsche Cayenne налагодять у Братиславі.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: