in

Обіцяли вчетверо швидше: у Лас-Вегасі відкрили тунель The Boring Company

Відстані у 2,7 км автомобілі долають менш ніж за дві хвилини.

Будівництво швидкісного тунелю під Лас-Вегасом глава компаній Tesla, SpaceX, Neuralink та The Boring Company Ілон Маск почав просувати у 2017 році. Ідея полягала у створенні підземної мережі, яка дозволила б вирішити проблему пробок на дорогах.

Проєкт Loop Transportation System був схвалений два роки тому. Рік тому спеціально створена для його реалізації компанія The Boring Company завершила будівництво тунелю під Конференц-центром Лас-Вегаса, але перші пасажири проїхали по ньому тільки зараз.

У нинішньому вигляді інноваційна підземна споруда представляє собою пару тунелів з одностороннім рухом, які з’єднують три пасажирських станції, побудовані на глибині близько 12 метрів. Пасажири просто сідають у керовані водіями електромобілі Tesla й виходять на потрібній їм станції. Весь шлях довжиною 2,7 км займає менше двох хвилин. Максимальна швидкість руху становить 64 км/год, хоча спочатку Маск говорив про 200 км/год, а автомобілі повинні були опускатися у тунель на ліфті та рухатися повністю автономно.

Цілком ймовірно, від цієї ідеї ще не відмовилися, оскільки на офіційному сайті The Boring Company все ще стверджується, що автомобілі можуть рухатися у системі Loop зі швидкістю до 240 км/год.

Незважаючи на те, що комерційна реалізація швидкісного тунелю виявилася не настільки вражаючою, як було обіцяно, в компанії заявляють, що навіть в такій версії система здатна перевозити 4400 пасажирів на годину. В цілому концепція, відома як Vegas Loop, може включати до 43 станцій та перевозити 51 000 пасажирів на годину. У найближчих планах будівництво нової станції в сусідньому казино.

Як раніше повідомляв Autogeek, Tesla здешевила автопілот електромобілів Model 3 та Model Y за рахунок радарів.

За матеріалами: New Atlas

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Водії не потрібні: Huawei розпочав розробку повністю автономного автомобіля

265 к.с. та 460 км без підзарядки: представлена спортивна версія електричного кросовера Skoda Enyaq iV