Електромобіль BMW iX випробували в лосиному тесті та у слаломі.
У тесті брав участь варіант xDrive40 на шинах Pirelli P Zero Elect розміром 255/50 R21 у всіх чотирьох кутах. Це не спортивна автівка, але вона досить добре себе зарекомендувала.
З системою регенерації гальму стандартному режимі iX зміг пройти тест на лося на максимальній швидкості 74 км/год (45,9 миль/год).
Також були проведені випробування на швидкостях 77 км/год (47,8 миль/год) і 80 км/год (49,7 миль/год), але BMW не зміг проїхати, не зачепивши деякі з конусів.
Показник в 74 км/год досить хороший і точно більший ніж в Skoda Enyaq iV із 67 км/год (42 миль/год) та VW. ID.4 із 73 км/год (45 миль/год).
Проте німецька автівка виявилась повільнішою за Tesla Model Y із 83 км/год (52 миль/год), Hyundai Ioniq 5 із 80 км/год (50 миль/год) та Kia EV6 із 78 км/год (48 миль/год).
Також був проведений слаломний тест. Де BMW виконав необхідну фігуру, проїхавши між конусами, за 24,8 секунди. Це трішки повільніше ніж Mercedes-Benz EQS, який також був нещодавно протестований, і показав час у 24,5 секунди. Під час виконання завдання BMW iX досяг максимальної швидкості в 73 км/год (45 миль/год).
Як раніше повідомляв Autogeek, Kia EV6 пройшов так званий “лосиний” тест і добре себе зарекомендував. Модель, як і Hyundai Ioniq 5 та Genesis GV60 використовує електричну глобальну модульну платформу E-GMP.
По матеріалах: carscoops.com.