Toyota C-HR другого покоління японська марка анонсувала у грудні 2022 року. Провісником новинки був концепт Prologue. Наразі представлена серійна версія кросовера.
Від попередника новий Toyota C-HR відрізняється переробленою зовнішністю, за яку відповідав європейський підрозділ бренду. Також у Європі налагодять виробництво новинки.
У компанії C-HR називають супер-купе. У нього гладкий двоколірний кузов із покращеною аеродинамікою. Як зазначається, Toyota зробила все можливе, щоб зменшити лінії закриття та краще інтегрувати камери, датчики та омивачі фар.
Габаритна довжина нового C-HR – 4360 мм, ширина – 1830 мм, висота – 1558 або 1564 мм залежно від версії. Відстань між осями – 2640 мм. Розмір колісних дисків – 20 дюймів.
Салон укомплектований двома 12,3-дюймовими дисплеями (цифрова панель приладів та мультимедійка), об’єднаними в один блок. Також заявлено проєкційний дисплей, панорамний дах, 64-кольорове навколишнє освітлення та аудіосистему JBL. Версія C-HR GR Sport Premiere Edition відрізняється червоними акцентами й шильдиком GR на кузові та спортивними елементами в салоні.
За попередньою інформацією, в Європі новий Toyota C-HR буде доступний як звичайний та підключаємий гібрид. У першому випадку кросовер укомплектована силовою установкою на базі двигуна об’ємом 1,8 або 2,0 літра потужністю 140 або 198 к.с. відповідно. Стандартний привід – передній. Версія з 2,0-літровим агрегатом доступна з повним приводом.
Базовий гібридний C-HR з мотором 1,8 літра прискорюється від 0 до 100 км/год за 9,9 секунд та розвиває максимальну швидкість 170 км/год. Передньопривідний гібрид 2,0-літровим двигуном справляється зі спринтом за 8,1 секунди, повнопривідний – за 7,9 секунди. Максимальна швидкість обох випадках 180 км/год.
Плагін-гібридна версія одна – 223-сильна з 2,0-літровим мотором. До першої сотні такий кросовер прискорюється за 7,2 секунди. Максимальна швидкість – 180 км/год. Запас ходу на електротязі – 66 км.
У Європі прийом попередніх замовлень на Toyota C-HR другого покоління вже почався. На старті продажів європейцям запропонують дві версії моделі: GR Sport Premiere Edition та High Premiere Edition. Для другої доступний великий вибір унікальних функцій преміум класу. У США на новий C-HR очікувати не варто, хоча його попередник продавався на місцевому ринку.
Як раніше повідомляв Autogeek, Toyota інвестує $850 млн у розробку акумуляторів для електромобілів наступного покоління.
За матеріалами: Toyota
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: