in ,

Новий Renault Espace E-Tech став ефективним гібридом з витратою палива 4,7 л/100 км

Культовий мінівен Renault Espace, представлений на європейскому ринку з 1984 року, вкотре змінив покоління й ця зміна виявилася кардинальною. Наразі це кросовер із п’яти- або семимісним салоном та гібридною силовою установкою.

Зовні «шостий» Renault Espace E-Tech нагадує компактний кросовер Austral, поставлений на конвейєр у березні минулого року, але у подовженому кузові та з невеликими відмінностями у дизайні. Найпомітніша – решітка радіатора із вертикальними ламелями, тоді як у Austral вона у вигляді бджолиних стільників.

За даними виробника, новий Renault Espace на 140 мм коротший, на 32 мм нижчий та на 215 кг легший за попередника. Об’єм багажного відділення – 159 літрів у семимісній версії та 777 літрів у п’ятимісній (при максимально зсунутих вперед задніх сидіннях). Як підкреслюють у Renault, при складених спинках задніх сидінь багажник п’ятимісного Espace вміщає 1818 літрів. Загальний об’єм відсіків для дрібничок у салоні – 37 літрів.

На ринку новий Renault Espace запропонують у трьох комплектаціях: Techno, Iconic та Esprit Alpine. Вже «у базі» кросовер отримав 12,3-дюймову цифрову панель приладів та 12,0-дюймову «мультимедійку». Проєкційний дисплей на 9,3-дюйми – опція для базової комплектації Techno. Також до стандартного оснащення входять бездротова зарядка, дві розетки на 12 В та по два порти USB-C у кожному ряду. Розмір колісних дисків – 19 або 20 дюймів в залежності від комплектації. Скляний панорамний дах розміром 1330 х 840 мм запропоновано за доплату.

У новому поколінні Renault Espace став повноцінним гібридом. Силова установка кросовера складається із 1,3-літрової «турботрійки» віддачею 131 к.с. та 205 Нм та двох електродвигунів. Відадча основного – 68 к.с. та 205 Нм крутного моменту. Другий працює як стартер-генератор та видає 25 к.с. і 50 Нм.

Сукупна потужність силової установки – 199 к.с. Це дозволяє кросоверові прискорюватися від 0 до 100 км/год за 8,8 секунди та розвивати максимальну швикість 175 км/год.

Паспортні витрати палива – 4,7 л/100 км, на 40% менше, чим у попередника.

Окрім більш складної багатоважільної задньої підвіски новий Renault Espace E-Tech отримав керовані задні колеса, чим не можуть похвалитися більшість популярних у своїх сегментах кросоверів. Це дозволило зменшити радіус повороту із 11,6 до 10,4 м та збільшити стійкість автомобіля на високих швидкостях.

Як повідомляється, на шидкості до 50 км/год задні колеса повертаються на 5 градусів у напрямку, протилежному переднім колесам, на більших швидкостях – на 1 градус у тому ж напрямку що й передні.

Вартість Renault Espace шостого покоління компанія не озвучила. Відомо, що прийом попереніх замовлень на новий кросовер почнеться до кінця весни.

Як раніше повідомляв Autogeek, виробництво повністю електричного Porsche Cayenne налагодять у Братиславі.

За матеріалами: Renault

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Виробництво повністю електричного Porsche Cayenne налагодять у Братиславі

Volkswagen не встигає за попитом на електричний фургон ID. Buzz і збільшує виробництво