in

Новий Nissan Leaf став кросовером і вразив запасом ходу

Японський автовиробник представив новий Nissan Leaf. У третьому поколінні електромобіль перетворився з хетчбека на компактний кросовер. Цікаво, що новий Leaf виявився компактнішим за попередника.

Навіть колісна база зменшена з 2700 до 2690 мм. А довжина скоротилася з 4490 до 4350 мм. Ширина – 1810 мм, висота – 1550 мм.

Колеса можуть мати діаметр 18 або 19 дюймів. У салоні встановлений багатофункціональний бокс-підлокітник із майданчиком бездротової зарядки та окремими підсклянниками.

Дворівнева передня панель – з єдиним блоком дисплеїв приладів та медіасистеми. Початкові версії оснащені двома екранами по 12,3 дюйми, а у дорогих версій їх діагональ збільшена до 14,3 дюйми. Медіасистема вміє роздавати Wi-Fi, підтримує бездротові протоколи Apple CarPlay та Android Auto, плюс є фірмовий NissanConnect.

Опціонально доступні преміальна аудіосистема Bose з інтегрованими в передні підголівники динаміками та електрохромний панорамний дах, який можна затемняти окремими секціями. Об’єм багажника – 437 літрів.

Новий Nissan Leaf побудований на універсальній платформі AmpR Medium (вона CMF-EV), яка лежить в основі кросоверів Renault Scenic E-Tech або Nissan Ariya. Єдиний електромотор встановлений на передній осі, причому в єдиному блоці з редуктором та інвертором.

Це зменшило габарити нового модуля на 10% щодо попередника, а також знизило вібрації на 75%. Базовий Leaf оснащений батареєю ефективною ємністю 52,9 кВт*год, а його двигун розвиває 174 к.с. та 345 Нм. У другій версії акумулятор на 75,1 кВт*год і двигун з віддачею 214 к.с. та 355 Нм.

В обох випадках максимальна швидкість обмежена на позначці 160 км/год. Обидві батареї мають рідинну систему терморегуляції. Маса електромобіля – від 1794 кг до 1982 кг залежно від комплектації та вибраного акумулятора. Запас ходу за циклом WLTP – 436 і 604 км відповідно, але при цьому Nissan вказав і дальність ходу з постійною швидкістю 130 км/год: 224 та 330 км.

Базовий Leaf має бортовий випрямляч на 7,4 кВт та може заряджатися від терміналів постійного струму потужністю до 105 кВт. У версій з великою батареєю ці показники вищі: 11 кВт та 150 кВт. Крім того, електромобіль оснащений побутовою розеткою потужністю 1500 Ватт та здатний живити зовнішні споживачі.

Першим і головним ринком для електромобіля Nissan Leaf третього покоління стануть США: там продажі машин японського виробництва розпочнуться вже цієї осені. Електромобілі для Європи надходитимуть із заводу у Британії, але старт продажів намічений лише на весну 2026 року. Ціни поки що не оголошені.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, новий Nissan Micra показали офіційно.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Спортивний електромобіль Peugeot E-208 GTi показали офіційно